// کد مطلب: ۱۰۵۶۵۹

مدیر عامل بانک سینا:

استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از کسب و کارهای تولیدی

استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از کسب و کارهای تولیدی
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب الیگودرز و خمین بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای اعطای تسهیلات خرد در جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک آسیب دیده از کرونا تاکید کرد.

به گزارش طلانیوز: دکتر ایمانی با بیان آنکه بانک سینا در ماه های اخیر و با شیوع کرونا، نهایت سعی خود را در راستای حمایت از بنگاه ها و مشاغل آسیب‌دیده به کار گمارده است، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که شاهد خسارت های متعدد بنگاه‌های تولیدی به ویژه کسب و کارهای کوچک از ویروس کرونا هستیم ضروری است به صورت جدی تر برای حمایت از این مشاغل و جبران خسارت آنها تلاش کنیم.
وی افزود: بانک سینا تاکنون اقدامات متعددی را در قالب طرح های احسان، ایثار، کریمانه، مواسات و مهرآفرین در راستای کمک به رونق بنگاه‌های آسیب‌دیده از طریق اعطای وام قرض‌الحسنه به اجرا رسانده است و این روند تداوم خواهد داشت.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه با اشاره به ضرورت تجهیز منابع شعب برای اجرای طرح های حمایتی اظهار داشت: قطعاً برای تداوم نقش آفرینی در اقتصاد کشور و کمک به رونق تولید، تامین و تجهیز منابع با رویکرد منابع ارزان قیمت، یک ضرورت است و این امر با توجه به قرار داشتن در ماه‌های پایانی سال، مستلزم تلاش مضاعف همکاران با اتکا به تفکر جمعی و مشارکت گروهی در استفاده از تمامی ظرفیت ها و خدمات رسانی مطلوب به هموطنان گرامی است.
گفتنی است در این دیدار که معاونین امور شعب و مناطق و مدیر منطقه مرکزی لرستان و قم نیز حضور داشتند عملکرد شعب مورد بررسی قرار گرفت و کارکنان نیز نقطه نظرات خود را در جهت پیشبرد فعالیت ها مطرح کردند.

استفاده از تمامی ظرفیت ها برای حمایت از کسب و کارهای تولیدی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه