// کد مطلب: ۱۰۵۶۷۳

رپرتاژ اگهی /

جعبه پیتزا، طلای مقوایی

جعبه پیتزا، طلای مقوایی
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: در سال ها اخیر، توجه بسیاری از مردم به سرمایه گذاری های مختلف جلب شده است. اگر برگردیم به چند سال قبل، زندگی کارمندی برای خیلی از مردم کافی بود و کمتر به سرمایه گذاری فکر می‌کردند. با افزایش تورم و شکل گرفتن موج های سرمایه گذاری بر روی دلار، طلا، ارزهای دیجتال و... ذهنیت مردم نسبت به سرمایه گذاری تغییر کرد. امرزه هرکسی بخشی از سرمایه خود را؛ هرچند کم، بر روی یک چیزی سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش طلانیوز:
توجه به سرمایه گذاری
در سال ها اخیر، توجه بسیاری از مردم به سرمایه گذاری های مختلف جلب شده است. اگر برگردیم به چند سال قبل، زندگی کارمندی برای خیلی از مردم کافی بود و کمتر به سرمایه گذاری فکر می‌کردند. با افزایش تورم و شکل گرفتن موج های سرمایه گذاری بر روی دلار، طلا، ارزهای دیجتال و... ذهنیت مردم نسبت به سرمایه گذاری تغییر کرد. امرزه هرکسی بخشی از سرمایه خود را؛ هرچند کم، بر روی یک چیزی سرمایه گذاری کرده است.

جعبه پیتزا و کرونا
ورود کرونا و تغییر سبک فروش رستوران‌ها و فست فودها باعث شد چاپ و تولید جعبه پیتزا یکی از پرطرفدارترین کارهای این دوره زمانی شود. این یک فرصت ویژه برای چاپخانه‌ها و همینطور طراح‌ها و فریلنسرها بود که از این فرصت طلایی استفاده کنند. چاپخانه‌ها در این بازه زمانی فروش زیادی از این تغییر نگرش پیدا کردند. طراحان و فریلنسرهایی که با چاپخانه‌ها ارتباط داشتم هم این فرصت خوب را از دست نداده و نمی‌دهند.




فریلنسرها و درآمد چاپ
قیمت هر جعبه پیتزا حدودا بین 2000 تا 3000 تومان است و چاپخانه‌ها محدودیت تولید در تیراژ دارند. بدین صورت که تیراژ هر کار چاپی باید حداقل هزار عدد باشه. با یک حساب سرانگشتی هر قلم سفارش یک رستوران از یک سایز جعبه پیتزا حدود 2 الی 3 میلیون تومان است. این درحالی است که معمولا فست فودها چند سایز پیتزا دارند و برای هر سایز نیاز به یک جعبه دارند. اگر یک رستوران فقط 4 سایز جعبه پیتزا سفارش دهد حدود 10 میلون تومان مبلغ فاکتور می شود که معمولا فریلنسرها با درآمد طراحی و تخفیف از چاپخانه حدود 2.5 میلون تومان درآمد دارندو تصور کنید به عنوان یک فریلنسر فقط 4 مشتری در ماه داشته باشید. درآمد نسبتا خوب 10 میلیونی در ماه خواهید داشت. این درحالی است که تقریبا 90 درصد وقت شما خالی است برای کارهای دیگر.
همچنین بخوانید:
صندوق سرمایه گذاری چیست؟






فرصت ویژه برای همه
اگر دانش طراحی دارید، یا می‌توانید بخوبی مشتری را توجیه و جذب کنید و با چاپخانه‌ها ارتباط بگیرید، این فرصت برای کسب درآمد بسیار مناسب است. تا پیش از این ارتباط با چاپخانه‌ها کمی سخت بود که امروزه ایرانیان پک این مشکل را حل کرده است و به راحتی می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید. ایرانیان پک با دراختیار گذاشتن لیست قیمت، خط قالب برای طراحی و همچنین اطلاعات دقیق و کامل به شما این فرصت را می دهد که بصورت یک فریلنسر و با گرفتن سفارش از رستوران‌ها درآمد حداقل 10 میلیونی داشته باشید.





تلفن تماس
021-88177912
09124116902




جعبه پیتزا، طلای مقوایی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه