// کد مطلب: ۱۰۵۷۰۵

چشم انداز مطلوب صادرات ریل از سوی ذوب آهن

چشم انداز مطلوب صادرات ریل از سوی ذوب آهن
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در همایش استیل پرایس گفت: ریل تولیدی ذوب آهن مطابق آخرین استانداردهای جهانی است و کیفیت آن توسط شرکت‌های معتبر تأیید شده است، همچنین مذاکراتی برای تأمین ریل مورد نیاز سایر کشورهای منطقه در حال انجام است و چشم انداز خوبی برای صادرات این محصول استراتژیک دیده می شود.

به گزارش طلانیوز: منصور یزدی زاده ضمن تاکید بر این نکته که نوآوری در زنجیره فولاد شامل بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی، حفظ محیط زیست، افزایش بهره وری و کیفیت محصول است افزود: در ایجاد ارزش در زنجیره فولاد نیز توسعه دانش از طریق صنعت و شرکت های دانش بنیان را در برنامه های خود قرار داده ایم‌.
به گفته وی، ذوب آهن با دانشگاه ها قراردادهایی در زمینه های محیط زیستی و توسعه منابع انسانی به امضا رسانده است. همچنین در بحث تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر تولید انواع ریل شهری و بین شهری و ریل زبانه سوزنی و آرک معدن، تولید تیرآهن بال پهن و..‌ در سبد محصولات ذوب آهن قرار دارد.
یزدی زاده، در خصوص ریل نیز گفت: ذوب آهن در غرب آسیا تنها تولیدکننده ریل بوده و ظرفیت تولید ریل و تیرآهن بال پهن آن ۷۰۰ هزارتن است.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: ۷ محور ریلی در سراسر کشور توسط محصولات ذوب آهن تامین می شود که می توان به خط ریلی چابهار- زاهدان اشاره کرد.
وی گفت: در افق ۱۴۰۴ کشور باید به تولید ۲۵ هزار کیلومتر ریل برسد، پس باید تا رسیدن به این افق ۱۳هزار کیلومتر ریل ایجاد شود.
به گفته وی، ریل تولیدی ذوب آهن مطابق آخرین استانداردهای جهانی است و کیفیت آن توسط شرکت‌های معتبر تأیید شده است، همچنین مذاکراتی برای تأمین ریل مورد نیاز سایر کشورهای منطقه در حال انجام است و چشم انداز خوبی برای صادرات این محصول استراتژیک دیده می شود.

چشم انداز مطلوب صادرات ریل از سوی ذوب آهن

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه