// کد مطلب: ۱۰۵۷۱۵

رپرتاژ اگهی /

جلوگیری از سرقت طلا و جواهر در منزل با نصب حفاظ کرکره برقی درب ورودی و بالکن

جلوگیری از سرقت طلا و جواهر در منزل با نصب حفاظ کرکره برقی درب ورودی و بالکن
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: کرکره برقی بالکن یکی از امکانات لازم برای منازل مدرن و جدید به‌حساب می‌آید که علاوه برزیبایی و راحتی در استفاده، برای حفظ امنیت منزل نیز بسیار کاربردی و ضروری می‌باشد.

به گزارش طلانیوز: کرکره برقی بالکن یکی از امکانات لازم برای منازل مدرن و جدید به‌حساب می‌آید که علاوه برزیبایی و راحتی در استفاده، برای حفظ امنیت منزل نیز بسیار کاربردی و ضروری می‌باشد.

همانطور که میدانید اکثر پنجره های امروزی از نوع پنجره دوجداره می باشند. این پنجره ها از نظر کاهش آلودگی صوتی و همچنین عایق حراراتی فوق العاده هستند. ولی به هیچ عنوان ضد سرقت نمی باشند.

پس برای طبقات پایین مانند طبقه اول و دوم ، یک از راه های آسان ورود به منزل و سرقت طلا و جواهر ، ورود به بالکن و عبور از درب و پنجره دو جداره است.

شما می توانید با نصب حفاظ کرکره ای بالکن مانع از ورود دزدان به فضای بالکن و داخل ساختمان شوید.


کرکره برقی بالکن مزیت های زیادی نسبت به دیگر حفاظ های بالکن دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم

حفاظ کرکره ای بالکن مانند هر حفاظ دیگری وظیفه ی بالا بردن امنیت ساختمان را بر عهده دارد ولی 2 مزیت اصلی در مقایسه با دیگر حفاظ ها مانند نرده استیل یا حفاظ آهنی دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم.

  1. عدم ایجاد مانع در برابر دید
  2. کاهش تبادل حراراتی بالکن


عدم ایجاد مانع در برابر دید

فکر نمی کنم این مورد نیاز به توضیح خاصی داشته باشد و همانگونه که مشخص است ، هنگامی که کرکره برقی بالا می رود، عملاً دیگر هیچ مانعی در برابر چشمان شما نیست و شما می توانید به آسانی با فشردن دکمه ریموت کرکره را بالا ببرید و از پنجره و یا بالکن خود نظاره گر مناظر اطراف باشید.


کاهش تبادل حرارتی بالکن

در بسیاری از مواقع شما در بالکن خود گل و گیاه نگهداری می کنید. شما می توانید با نصب کرکره برقی پلی کربن شفاف ، علاوه بر ضد سرقت نمودن بالکن ، به میزان خیلی زیادی تبادل حرارتی با محیط خارج را کاهش دهید.

با نصب کرکره شفاف مانند یک شیشه نور از داخل کرکره عبور می کند و به گیاهان می تابد و عمل فتوسنتز آنها به درستی انجام می شود. همچنین در زمستان های سرد تهران ، سرمای شدید وارد بالکن نمی شود و گیاهان شما دچار سرما زدگی نمی شوند و تا فصل بهار و سلام مجدد طبیعت به گیاهان ، کرکره برقی از جان گیاهان حفاظت می کند.

تذکر: به صورت کلی 2 نوع تیغه کرکره شفاف پلی کربنات وجود دارد، تیغه شفاف زواری و تیغه شفاف لوله استیل. اگر فقظ عایق حرارتی برای گل و گیاه مورد نظر است ، تیغه شفاف زواری را نصب نمایید ولی اگر علاوه بر داشتن عایق حرارتی ، به دنبال یک حفاظ ایمن برای بالکن هستید ، تیغه شفاف لوله استیل گزینه بسیار خوبی است.




کرکره برقی چیست؟

در سال‌های نه‌چندان دور کرکره‌های مشبک آکاردیونی یا حلبی را بیشتر در مغازه‌های سطح شهر مشاهده می‌کردیم، که کاسب محل صبح زود برای شروع کار خود، آن را با دست باز می‌کرد و در آخرشب نیز با زحمت می‌بست، اما امروزه با ساخت کرکره برقی ضد سرقت این وسیله‌ی کاربردی جای خود را غیر از فروشگاه‌ها در بسیاری از مکان‌های دیگر نظیر منازل نیز بازنموده است. با پیشرفت امکانات، سارقان نیز به‌روز شده‌اند و برای جلوگیری از ورودشان به منزل باید به محصولاتی فراتر از قفل درب وپنجره فکر نمود، یکی از کاربردی‌ترین و بروزترین امکانات موجود در بازار کرکره برقی می‌باشد که در بخش‌های مختلف منزل امکان نصب دارد.

کرکره‌های برقی نوعی درب اتوماتیک می‌باشند که امروزه استفاده از آن‌ها بسیار رایج شده است، این وسیله که پیشتر اغلب در مکان‌های تجاری استفاده می‌شد، با بالا رفتن سطح رفاه مردم، امروزه در منازل و ساختمان‌های مسکونی نیز از انواع آن نظیر کرکره برقی درب ورودی آپارتمان، کرکره برقی پنجره و کرکره برقی بالکن استفاده می‌شود.


انواع کرکره برقی

امروزه استفاده از کرکره برقی درب ورودی آپارتمان و یا حفاظ آکاردئونی آن بسیار مرسوم و پرکاربرد شده‌است و کمتر ساختمانی وجود دارد که مجهز به حفاظ درب ورودی آپارتمان نباشد. با وجود کرکره برقی درب ورودی آپارتمان، سارقان برای ورود به منازل از بالکن و پنجره استفاده می‌کنند و به همین علت کرکره برقی بالکن و کرکره برقی پنجره نیز این روزها بسیار پرطرفدار و پراستفاده شده‌اند. علاوه‌بر کرکره برقی درب ورودی آپارتمان، استفاده از کرکره برقی بالکن و کرکره برقی پنجره می‌تواند در امنیت محل سکونت‌تان نقش بسیار پررنگی ایفا کند و خیال‌تان را از امنیت منزل‌تان آسوده سازد.





با توجه به زیبایی ظاهری کرکره برقی ضد سرقت، و تنوعی که امروزه در رنگ و طرح آن‌ها وجود دارد، استفاده از کرکره برقی بالکن و کرکره برقی پنجره علاوه بر افزایش امنیت ساختمان، بر زیبایی ظاهری آن نیز می‌افزاید و ظاهری مدرن و شیک به ساختمان می‌دهد.

استفاده از کرکره برقی بالکن و کرکره برقی پنجره در ساختمان می‌تواند امنیت بالایی به محل کار یا سکونت شما دهد، زیرا کرکره برقی ضد سرقت و ضدضربه بوده و از نظر امنیت بسیار قوی و مطمئن می‌باشد و با به‌کارگیری تیغه‌های مستحکم و قوی و امکان نصب جاقفلی‌های زیبا و استیل ضدسرقت، ساختمان شما را به دژی نفوذناپذیر تبدیل می‌کند.کرکره برقی بالکن علاوه براینکه سدی محکم در برای سارقان به‌حساب می‌آید، می‌تواند در ظاهر محل کار و زندگی‌تان تأثیری مثبت ایجاد کند و چنانچه یک معمار خوش سلیقه و به‌روز هستید، با نصب یک کرکره برقی بالکن که رنگ متناسبی با ساختمان دارد، می‌توانید ظاهری امروزی و مشتری پسند به ساختمان‌تان بدهید و امروزه این موضوع باعث شده که نصب کرکره برقی بالکن خصوصاً در ساختمان‌های جدیدالاحداث بسیار مورد تأکید اغلب طراحان ومعماران قرار گیرد.

قابلیت‌های کاربردی حفاظ کرکره ای بالکن و پنجره

یکی از امتیازات استفاده از کرکره برقی بالکن و همچنین کرکره برقی پنجره علاوه برزیبایی و امنیتی که به ساختمان می‌بخشند، کاربرد راحت و ساده‌ی آن‌هاست، این سادگی استفاده خصوصاً در استفاده از کرکره برقی درب ورودی آپارتمان بیشتر حس می‌شود. در گذشته درب ورودی اغلب ساختمان‌ها به‌صورت لولایی و دولنگه‌ای نصب می‌شد، که این درب‌ها برای بازوبسته شدن نیاز به فضای کافی در پیرامون‌شان دارند و بدین‌منظور حول محور چرخش هر لنگه از این درب‌ها که معمولاً بیش از یک متر می‌باشد، فضای مربوطه غیرقابل استفاده می‌شد و نمی‌توانستیم از این فضای چندمتر مربعی به‌عنوان پارکینگ یا فضای سبز و... استفاده نماییم. با استفاده از کرکره برقی درب ورودی آپارتمان مشکل بلااستفاده ماندن فضای پارکینگ یا حیاط منزل به‌کلی از بین رفته‌است و باوجود کرکره برقی درب ورودی آپارتمان و با توجه به حرکت عمودی کرکره برقی ضد سرقت در جهت محور Y می‌توان از تمامی فضای محیط استفاده نمود.

یکی دیگر از سختی‌های بازوبسته کردن درب‌های لولایی برای ورودوخروج لوازم این است که خود این دربها علاوه بر اشغال فضا به مرور با نشست ساختمان در طول سالیان و زنگ زدن لولا ها سفت می شوند، که نصب کرکره برقی درب ورودی آپارتمان و یا بالکن و همچنین پنجره ویلا این مشکل را نیز به کلی رفع می‌نماید و با استفاده از ریموت کنترل تعریف شده برای کرکره برقی درب ورودی آپارتمان می‌توان به راحتی درب را بازوبسته نمود.این قابلیت بازوبسته نمودن کرکره برقی ضد سرقت از راه دور بوسیله‌ی ریموت کنترل، علاوه بر کرکره برقی درب ورودی آپارتمان در کرکره برقی بالکن و همچنین کرکره برقی پنجره نیز وجود دارد و نیز می‌توان از طریق تنظیمات موجود در لوازم الکترونیکی کرکره برقی، برای بازوبسته شدن آن‌ برنامه‌ی زمانی تعیین نمود.



اطلاع از قیمت کرکره برقی

مطلع شدن از قیمت کرکره برقی باتوجه به نوسانات اقتصادی در بازار، کار مشکلی‌ست و اغلب فروشندگان از ارائه‌ی شفاف قیمت کرکره برقی به مشتریان امتناع می‌کنندو بعضاً از این عدم اعلام قیمت‌ها سوءاستفاده نموده و برای فروش یا نصب کرکره برقی ضد سرقت قیمت‌های نادرست و بالایی را طلب می‌کنند. برای محاسبه‌ی قیمت کرکره برقی ابتدا می‌بایست با اجزای کرکره برقی ضد سرقت آشنا باشیم تا به راحتی با بدست آوردن قیمت هر بخش به قیمت کرکره برقی مناسب برای کاربرد موردنظرمان برسیم، بنابراین برای اطلاع بیشتر شما و برآورد قیمت کرکره برقی باید بگوییم یک کرکره برقی ضد سرقت از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • محفظه‌ی کرکره برقی
  • موتور کرکره
  • تیغه‌ی کرکره برقی
  • ریل کرکره برقی
  • محوررول کرکره برقی
  • کنترل پنل کرکره برقی
  • ریموت کنترل کرکره برقی

معرفی یک مرکز خرید عالی کرکره برقی

چنانچه علاقه‌مند به خرید کرکره برقی ضد سرقت می‌باشید، ما به شما فروشگاه اینترنتی دیده بان را پیشنهاد می‌کنیم، شما با مراجعه به این فروشگاه آنلاین می‌توانید اغلب لوازم مورد نیاز خود را در زمینه‌ی بخش امنیت، درب و پنجره و لوازم ترددی و... تهیه نمایید.

فروشگاه دیده‌بان که با آدرس اینترنتی dideban-cctv.com در دسترس شما می‌باشد علاوه بر فروش انواع کرکره برقی ضد سرقت نظیر کرکره برقی درب ورودی آپارتمان، کرکره برقی بالکن، کرکره برقی پنجره و... محصولاتی مانند: دوربین مدار بسته، جک درب پارکینگ، آرام‌بند درب، قفل ریموت دار، دستگاه کنترل تردد اکسس کنترل، درب اتوماتیک شیشه‌ای، سایبان برقی ودستی و... را نیز به مشتریانش عرضه می‌کند.

این فروشگاه علاوه بر فروش محصولات مذکور با بهره‌گیری از تکنسین‌های فنی حرفه‌ای و مجرب خود امر نصب تجهیزات را نیز به انجام می‌رساند تا خریداران در این زمینه نیز دغدغه‌ای نداشته باشند.

یکی از امکانات شاخص فروشگاه دیده‌بان (dideban-cctv.com) امکان محاسبه‌ی آنلاین قیمت کرکره برقی و قطعات مربوط به آن می‌باشد و شما قبل از خرید مثلاً کرکره برقی بالکن یا کرکره برقی درب ورودی آپارتمان و... می‌توانید نوع و سایز قطعات مورد نیاز را انتخاب و قیمت هرکدام را بصورت آنلاین محاسبه نمایید و بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین خرید را داشته باشید.


جلوگیری از سرقت طلا و جواهر در منزل با نصب حفاظ کرکره برقی درب ورودی و بالکن

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه