// کد مطلب: ۱۰۵۷۷۶

طرح «آینده‌داران» بانک آینده؛ این‌بار در سراسر کشور

طرح «آینده‌داران» بانک آینده؛ این‌بار در سراسر کشور
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: بانک آینده، در آستانه سال جدید، طرح اعتباری «آینده‌داران» را در سراسر کشور، عملیاتی کرد.

به گزارش طلانیوز: این طرح که با هدف ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر و امکان خریدی آسان و متنوع برای مشتریان، پیش از این صرفاً در سطح استان تهران، کاربرد داشت، از این پس برای عموم مشتریان حقیقی و حقوقی بانک در سراسر کشور، قابل بهره‌برداری است.
تمام مشتریان حقیقی و حقوقی بانک آینده که دارای انواع سپرده‌های سرمایه‌گذاری از جمله: سپرده‌های قرض‌الحسنه، سپرده‌های بلندمدت شتاب، آینده‌ساز و واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق گسترش فردای ایرانیان باشند، می‌توانند از اسفندماه سال 1399 با ثبت‌نام در سامانه پیشخوان مجازی (abplus.ir) یا سامانه ساتا (sata.ba24.ir)، بر اساس امتیاز اعتباری خود، اعتباری تا سقف 500 (پانصد) میلیون‌ریال دریافت کرده و با مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی از مراکز فروش طرف قرارداد با بانک آینده از مزایای این طرح، بهره‌مند شوند. فهرست کامل فروشگاه‌ها را می‌توانید بر روی سایت بانک آینده به نشانی Ba24.ir ملاحظه فرمایید.
بازپرداخت اعتبار در نظر گرفته شده در طرح «آینده‌داران» نیز بسته به انتخاب مشتری؛ تا یک‌ماه پس از تاریخ دریافت اعتبار، به‌صورت رایگان (بدون دریافت سود) خواهد بود. امکان بازپرداخت اقساطی این اعتبار نیز طی سه بازه‌زمانیِ یک‌ساله12 درصد، دو ساله 15 درصد و سه‌ساله 18 درصد، پیش‌بینی شده است که زمان پرداخت اولین قسط، یک‌ماه پس از مهلت یک‌ماهه خرید خواهد بود.
برای اطلاعات بیش‌تر با مرکز ارتباط این بانک به‌شماره 27663200 - 021، در تمامی ساعات شبانه‌روز، تماس بگیرید.

طرح «آینده‌داران» بانک آینده؛ این‌بار در سراسر کشور

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه