// کد مطلب: ۱۰۵۸۳۱

“وملل” با ثبت تراز مثبت۱۰۵۷ هزار میلیارد تومان پرونده ۹۹ را بست

“وملل” با ثبت تراز مثبت1057 هزار میلیارد تومان پرونده 99 را بست
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: موسسه ملل در 12 ماه سال 99 در مجموع سه هزار و 899 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل دو هزار و میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز مثبت یک هزار و 57 میلیارد تومان بود.

به گزارش طلانیوز: این موسسه در اسفند ماه 409 در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل 571 میلیارد تومان سود پرداخت کرد و تراز عملیاتی اسفند ماه این بانک منفی 162 ثبت شد.
این موسسه خصوصی در مجموع 5 درصد درآمد تسهیلاتی و 25 درصد سود پرداختی به سپرده های سرمایه گذاری خود را در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ افزایش داده است .
موسسه ملل در بخش تسهیلات اعطایی بیشترین در آمد را از سه سر فصل سایر تسهیلات، مشارکت مدنی و فروش اقساطی در سال گذشته کسب کرد و مانده تسهیلات اعطایی این موسسه به رقم 18 هزار و 681 میلیارد تومان رسید که نسبت به سال قبل از آن 19 درصد رشد داشته است .
این شرکت بورسی در بخش پرداخت سود به سپرده های سرمایه گذاری بیشترین سود را به سه سرفصل سپرده های یک ساله ، دو ساله و سپرده های کوتاه پرداخت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری این موسسه مالی در پایان سال 99 به رقم 22 هزار و 952 میلیارد تومان رسید که نسبت به سال قبل از آن 51 درصد افزایش داشته است

"وملل" با ثبت تراز مثبت1057 هزار میلیارد تومان پرونده 99 را بست

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه