// کد مطلب: ۱۰۵۸۶۰

همزمان با ثبت رکورد تاریخی تولید؛

«کنترل تولید» پتروشیمی شهید تندگویان، واحد برتر در سال «جهش تولید» شد

«کنترل تولید» پتروشیمی شهید تندگویان، واحد برتر در سال «جهش تولید» شد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: همزمان با ثبت رکورد تاریخی و بی سابقه تولید پتروشیمی شهید تندگویان در سال گذشته، مدیریت امور هماهنگی و کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ارسال لوحی از واحد کنترل این شرکت به عنوان واحد نمونه در سال «جهش تولید» تقدیر کرد.

به گزارش طلانیوز: همزمان با ثبت رکورد تاریخی و بی‌سابقه تولید یک میلیون و ۱۰۴ هزار تن محصول در پتروشیمی شهید تندگویان در سال ۹۹، شرکت ملی صنایع پتروشیمی هم واحد کنترل تولید پتروشیمی تندگویان را به عنوان واحد برتر سال ۱۳۹۹ انتخاب کرد.
شرکت ملی صنایع پتروشیمی هرساله بر اساس معیار‌هایی از قبیل سرعت، دقت و صحت اطلاعات ارسالی و همچنین میزان تعامل و مشارکت، واحد‌های کنترل تولید شرکت‌های پتروشیمی را مورد ارزیابی قرار میدهد. در این راستا، واحد کنترل تولید پتروشیمی شهید تندگویان به عنوان یکی از واحد‌های برتر در سال «جهش تولید» معرفی شده است.
با این وجود، پتروشیمی شهید تندگویان پس از اجرای چندین طرح رفع موانع و گلوگاه‌های تولید شامل طراحی و ساخت مبدل‌های کارخانه CTA ۲، احیای کاتالیست پالادیوم و ... با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در سال «جهش تولید» که منجر به ثبت رکورد‌های جدید تولید شد، قصد دارد در سال ۱۴۰۰ که از سوی مقام معظم رهبری به سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام گذاری شده، گام‌های موثری در راستای پایداری و جهش تولید بردارد.
پتروشیمی شهید تندگویان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و استراتژیک پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) درکشور است. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین و تنها تولیدکننده محصول زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات در صنعت پتروشیمی کشور از ظرفیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و ۵۸۷ هزار تن محصول متنوع از جمله گرید‌های مختلف PET برخوردار است.

«کنترل تولید» پتروشیمی شهید تندگویان، واحد برتر در سال «جهش تولید» شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه