// کد مطلب: ۱۰۵۸۶۴

تحول و نوگرایی در بانک کارآفرین رقم می‌خورد

تحول و نوگرایی در بانک کارآفرین رقم می‌خورد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیر طرح و توسعه بانک کارآفرین گفت: در بانک کارآفرین در نظر داریم چابکی و یکپارچگی را در عین حفظ دقت و سلامت در تمامی فعالیت‏ها و اقدامات خود به ذینفعان برقرار کنیم و در این مسیر، تلاش داریم حس نوگرایی و تحول را به آنان القا کنیم.

به گزارش طلانیوز: چشم‏انداز بانک بر مبنای پویایی و رشد قرار دارد و این امر در لوگوی جدید بانک کارآفرین مشهود است. بانک کارآفرین همواره به عنوان بانکی خوشنام و پویا مطرح بوده و با تکیه بر اصول و ارزش‏های کلیدی خود درصدد بوده است از پتانسیل‏های خود در راستای اعتلای بانک بهره برد و در دوره جدید این مهم با تغییر لوگوی بانک و تمرکز بر برنامه‏های متحولانه در اولویت تفکر و عمل بانک قرار دارد.
زهرا اسلامی مدیر طرح و توسعه بانک کارآفرین با اشاره به اجرای ری برندینگ در بانک کارآفرین به تدوین برنامه توسعه دو ساله بانک برای سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: ورود به حوزه‏های جدید بانکداری، توسعه گروه مالی و گسترش مشارکت‏ها میان شرکت‏های زیرمجموعه، بهره‏مندی از رویکردهای نوین ارزیابی عملکرد شعب و ستاد، توسعه بانکداری الکترونیک و تقویت حوزه‏های نظارتی، از جمله برنامه‏های تحول‏گرایانه بانک بوده که مسیر بانک در راستای دستیابی به اهداف کلان خود را هموارتر ساخته است.
وی انجام ری برندینگ را بر اساس حس احترام، تحول و تغییر سازنده برای مشتریان هدف بانک خواند و ادامه داد : هدف اساسی مدیران ارشد بانک کارآفرین از برنامه تازه‏گردانی هویت برند، ایجاد هماهنگی نشانه‏های برند شامل لوگو، لوگوتایپ، رنگ و سایر نشانه‏های بصری با مؤلفه‏های اصلی ارکان استراتژیک و نیز القای حس تغییر و تحول و آغاز دوران جدید بانکداری به تمامی ذینفعان و مخاطبان بانک است.
اسلامی همچنین در مورد ارتباط برنامه ری برندینگ بانک و برنامه‌های تدوین شده خاطرنشان کرد: اهداف کلان، استراتژی‏ها و خطوط اصلی کسب‏وکار بانک کارآفرین برای دوره زمانی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، با توجه به دیدگاه‏های تخصصی و بر اساس جایگاه موردانتظار بانک کارآفرین تعیین و ابلاغ شده است و انتظار می‏رود مطابق با فرمایشات مدیریت ارشد بانک، دستیابی به اهداف بانک به‏ویژه در حوزه‏های تحول محقق شود.
به گفته مدیر طرح و توسعه بانک کارآفرین، یکی از اهداف کلان بانک، «بهبود برند بانک» بود که این خود نشان از جایگاه و اهمیت پروژه یادشده در برنامه استراتژیک بانک دارد.
وی ادامه داد: دستیابی به جایگاه شایسته بانک در صنعت بانکداری، نیازمند القای تصویر ذهنی شایسته‏ای از برند بانک در ذهن تمامی ذینفعان است؛ تصویری واقعی از بانک که در برگیرنده حس تغییر و تحول در ذهن سهامداران، مشتریان و سایر ذینفعان بانک است. در تازه‏گردانی هویت برند، چه در بحث لوگو و چه رنگ و فونت، تلاش شد به مؤلفه‏های وحدت جمعی و بصری، رشد، رویش، چابکی و پویایی، قدرت و یکپارچگی، مسئولیت‏پذیری، الهام‏بخشی و اعتماد توجه شود، بدین‏ترتیب می‏توان اطمینان حاصل کرد که تمامی مؤلفه‏ها و ابعاد یادشده، از چشم‏انداز و ارزش‏های بنیادین بانک اتخاذ شده است.
اسلامی به چشم‏انداز و جایگاه بانک کارآفرین پس از اجرای پروژه تازه‏گردانی هویت برند اشاره کرد و گفت: بانک کارآفرین با بهره‏مندی از توانمندی‏ها و قابلیت‏های کلیدی سرمایه انسانی مسئول و متعهد خود در شعب و ستاد تلاش کرد تا ضمن تمرکز بر استراتژی‏های اصلی خود و در راستای اهداف کلان بانک حرکت کرده و با خلق ارزش پایدار برای تمامی ذینفعان خود، به جایگاه شایسته خود در صنعت بانکداری نائل شود.
وی ادامه داد : این جایگاه در چشم‏انداز بانک به صورت دستیابی به «سازمانی چابک و پیشرو در ارائه راه‏حل‏های مالی جامع» تعیین شده است. چنانکه پیش از این ذکر شد، مؤلفه‏های در نظر گرفته شده در لوگوی جدید بانک از ارکان استراتژیک شامل چشم‏انداز و ارزش‏های بنیادین اقتباس شده است. در این میان، تلاش شد تا طراحی مؤلفه‏های مذکور به صورتی انجام شود که مفاهیم مورد نظر از دیدگاه ذینفعان و مشتریان نیز قابل درک باشد.
مدیر طرح و توسعه بانک کارآفرین در همین حال در مورد تاثیر تازه گردانی برند در موفقیت‌های آینده بانک بیان کرد: اولویت راهبردی ما در بانک کارآفرین، پیاده‏سازی فرهنگ چابکی و پیشروی در تمامی ارکان سازمان است و در این مسیر، تمرکز اصلی خود را بر اجرای تغییرات توسعه‏ای و شگرف در صنعت بانکداری قرار داده‏ایم. مسیر دستیابی به اهداف کلان بانک، روشن است و همه برآنیم تا زمان دستیابی به اهداف تعیین شده، تلاش و خرد جمعی خود را بیش از پیش هماهنگ و تقویت کنیم.
به گفته اسلامی، بانک کارآفرین در حال حاضر با تمرکز بر تحولات استراتژیک، تمرکز اصلی خود را بر روی حوزه‏های تحول و برنامه‏های توسعه‏ای قرار داده است و در پی آن است تا ضمن نهادینه‏سازی دیدگاه تغییر و تحول در بدنه بانک و همکاران در تمامی سطوح سازمانی، تصویر ذهنی ذینفعان و مخاطبان بانک را نسبت به رویکرد نوین بانک کارآفرین و برنامه‏های توسعه‏ای آتی آگاه سازد.
وی در همین حال دیگر برنامه های بانک شامل ارتقای فرهنگ سازمانی، توسعه بانکداری دیجیتال، رویکردهای نوین ارزیابی عملکرد، توسعه گروه مالی کارآفرین، بهبود آموزش را از دیگر برنامه‌هایی خواند که در سال ۹۹ همراستا با ری برندینگ اجرا شد تا دستیابی به جایگاه شایسته و تعالی بانک کارآفرین محقق شود.
اسلامی خاطرنشان کرد: در بانک کارآفرین در نظر داریم چابکی و یکپارچگی را در عین حفظ دقت و سلامت در تمامی فعالیت‏ها و اقدامات خود به ذینفعان برقرار کنیم و در این مسیر، تلاش داریم حس نوگرایی و تحول را به آنان القا کنیم. چشم‏انداز بانک بر مبنای پویایی و رشد قرار دارد و این امر در لوگوی جدید بانک کارآفرین مشهود است. بانک کارآفرین همواره به عنوان بانکی خوشنام و پویا مطرح بوده و با تکیه بر اصول و ارزش‏های کلیدی خود درصدد بوده است از پتانسیل‏های خود در راستای اعتلای بانک بهره برد و در دوره جدید این مهم با تغییر لوگوی بانک و تمرکز بر برنامه‏های متحولانه در اولویت تفکر و عمل بانک قرار دارد.

تحول و نوگرایی در بانک کارآفرین رقم می‌خورد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه