// کد مطلب: ۱۰۵۸۶۸

در سال"تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها"

حمایت بانک آینده از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان خوزستان

حمایت بانک آینده از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان خوزستان
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: بانک آینده با هدف پشتیبانی از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، فرصت بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی، توسط مشاغل غیردولتی آسیب‌دیده از کرونا در استان خوزستان را به‌مدت حداکثر سه ماه از اسفندماه سال ۱۳۹۹، تمدید کرد.

به گزارش طلانیوز: بر اساس مصوبه اقتصادی ستاد کرونا، بانک آینده در چارچوب ضوابط و مقررات موجود، مطالبات این دسته از کسب‌وکارها را که مؤعد بازپرداخت آن در ماه‌های: اسفند سال ۱۳۹۹، فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۰ است- منوط به آن‌که بدهی آن‌ها به شیکه بانکی تا تاریخ 01/12/1398 در طبقه جاری قرار داشته باشد- به پایان دوره بازپرداخت اقساط این تسهیلات، انتقال خواهد داد.

در خصوص تسهیلات با بازپرداخت دفعی نیز که سررسید آن‌ها در بازه‌زمانی پیش‌گفته باشد، زمان بازپرداخت دفعی آن‌ها به دو ماه (شصت روز)، پس از تاریخ سررسید، منتقل می‌شود. مهلت زمانی پیش‌بینی شده، مشمول هیچ‌گونه جریمه و کارمزد اضافی نخواهد بود.

مهلت ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده در حوزه‌های گردشگری، ورزش و جوانان و فرهنگ و هنر نیز صرفاً برای استان خوزستان تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ با دوره تنفس سه‌ماهه، تمدید شد.

در خصوص دسته‌چک‌های صادر شده در شعب بانک‌های این استان، چنان‌چه سررسید چک صادر شده در بازه‌زمانی ماه‌های: اسفند سال ۱۳۹۹ و فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۰ باشد و منجر به برگشت و صدور گواهی‌نامه عدم‌پرداخت شود، در صورت تسلیم تقاضای مشمولان به بانک، تا یک ماه پس از تاریخ برگشت، شامل ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های قانون چک، نخواهد بود

حمایت بانک آینده از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان خوزستان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه