// کد مطلب: ۱۰۵۸۷۰

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

پیشرفت دراجرای نسخه نویسی الکترونیکی قابل قبول است

پیشرفت دراجرای نسخه نویسی الکترونیکی قابل قبول است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت را تشریح کرد.

به گزارش طلانیوز: در تشریح جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: این جلسه باهدف بررسی اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس، جهت عدم اجرای قانون نسخه نویسی الکترونیکی توسط سازمان های بیمه گر برگزار شد.
نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشتر جلسه ای دراین باره برگزار و کمیته ای جهت پیگیری این مساله در کمیسیون بهداشت تشکیل شد و مسئولان ذی ربط قرار بود که در مدت زمانی این پروژه نسخه نویسی الکترونیکی را اجرا کنند، به نظر پیشرفت های قابل قبولی صورت گرفته اما به عقیده نماینده سوال کننده ضعف ها همچنان وجود دارد.
وی تاکید کرد: بدون تردید برخی ساختارهای مرتبط در بحث نسخه نویسی الکترونیکی خارج از وظایف سازمان بیمه سلامت بوده و درحال حاضر این چارچوب ها از آمادگی لازم برخوردار نیست، لذا تا زمانی که این ساختارها آماده نشوند، نمی توان پروژه را به طور کامل اجرایی کرد.
محسنی بندپی گفت: پس از استماع صحبت های مسئولان و نمایندگان مقرر شد که دستگاه های دیگر هم به ابهامات و مشکلات پاسخ دهند، تا بتوان تا نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تمام مراحل نسخه نویسی الکترونیکی را اجرایی کرد.

پیشرفت دراجرای نسخه نویسی الکترونیکی قابل قبول است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه