// کد مطلب: ۱۰۵۸۷۳

شتاب رشد و توسعه در مجتمع فولاد صنعت بناب با حضور سورنا زمانیان

شتاب رشد و توسعه در مجتمع فولاد صنعت بناب با حضور سورنا زمانیان
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: سورنا زمانیان ازمدیران برتر فولاد کشوربه عنوان مدیرعامل جدید مجتمع فولاد صنعت بناب معرفی شد .

به گزارش طلانیوز: آئین معارفه سورنا زمانیان مدیرعامل جدید این مجتمع طی مراسمی با حضور قائم مقام گروه مالی گردشگری، بصیری مدیرعامل گسترش صنابع و معدن ماهان و اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران این مجتمع برگزارشد.
قائم مقام گروه مالی گردشگری در این آئین با اشاره به نامگذاری سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی توسط مقام معظم رهبری گفت : در اهمیت تولید و خود اتکائی همین بس که مقام معظم رهبری در چند سال اخیر تولید را محور و اساس شعار سال قرار داده اند و مجتمع فولاد صنعت بناب در طی این سالها پس از پشت سر گذاشتن مشکلات ، موانع و کاستی ها با هدایت و حمایت مدیران ارشد گروه مالی گردشگری در سال جهش تولید توانست به شرایط مناسبی دست یابد و جهش تولید محقق شد.
وی نگاه به داخل و بهره مندی از توان و پتانسیل این مجموعه فولادی را مهم خواند و افزود : مدیران مجموعه های تولیدی باید نگاه به داخل، استقلال و رسیدن به خود کفائی را مد نظر داشته باشند و توان ، تخصص و پتانسیل داخلی را به کار گیرند تا از ظرفیت های موجود به شکل هدفمند و بهینه بهره برداری لازم صورت پذیرد. فلذا تغییرات مدیریتی در این مجتمع نیزدر راستای سیاست های راهبردی و ایجاد تحول، رشد و توسعه با سرعت و شتاب بیشتر انجام می گیرد.
رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب از پایان مشکلات مالی این شرکت نیز خبر داد : در سال 99 پس از پیگیری ها و اقدامات سازنده ای که انجام شد تمام بدهی های بانکی که از عمده مشکلات و موانع سر راه این این مجموعه فولادی بود تسویه گردید و با وجود شرکت احیاء استیل فولاد بافت و زنجیره فولادی مربوط به گروه مالی گردشگری مواد اولیه مورد نیاز واحد های ذوبی این مجتمع تامین شد و با شایطی که در بازار ایجاد شده بود رشد و پیشرفت خوبی را شاهد بودیم.
قائم مقام گروه مالی گردشگری سرمایه گذاری انجام شده برای طرح های توسعه فولاد صنعت بناب را قابل توجه خواند و گفت : استراتژی و نگاه مدیریت ارشد گروه از سال های پیش نگاه توسعه ای بوده است و سرمایه گذاری عظیمی انجام شده که امید است در اسرع وقت پروژه های تعریف شده به بهره برداری برسد و در خدمت تولید ، رشد و پیشرفت اقتصادی و آبادانی کشور عزیزمان قرار گیرد .
وی در پایان ضمن تشکرو قدردانی از زحمات پرسنل فولاد صنعت بناب عنوان کرد : توفیقات به دست آمده در سال گذشته قابل تحسین است و از تمام دست اندرکاران نهایت تشکر و قدردانی را دارم و انتصاب دکترزمانیان که از مدیران با تجربه، کار بلد و برتر کشور در پیشبرد پروژه های فولادی است در جهت شتاب بخشیدن به رشد و توسعه مجتمع فولاد صنعت بناب می باشد .
در ادامه این مراسم بصری مدیرعامل گسترش صنایع و معادن ماهان نیز در خصوص اهمیت فولاد بناب گفت : مجتمع فولاد صنعت بناب در زنجیره فولادی این هلدینگ نقش بسزائی دارد و بر همین اساس نگاه ویژه ای در راستای توسعه آن وجود دارد و سرمایه گذاری کلانی که انجام شده است حاکی از جایگاه ویژه و اهمین آن می باشد و حضور دکتر زمانیان در این مجتمع نیز که سابقه درخشانی در پیشبرد طرح های توسعه ای دارد به همین دلیل است.
سورنا زمانیان مدیرعامل جدید مجتمع فولاد صنعت بناب نیز در مراسم معارفه گفت : فولاد صنعت بناب شرکت بزرگی است و برای خودش یک مکتب فولادی دارد. لذا ، تحقیق و پژوهش و نقش آفرینی در حووزه فولاد کشور در سطحی بالا باید در این مجتمع در دستور کار قرار گیرد و همگام با آخرین دستاوردهای روز دنیا حرکت کند.
زمانیان تلاش و کوشش مضاعف و با انگیزه بالا را حائز اهمیت دانست و افزود : ظرفیت ، توانمندی و دانش و تجربه خوبی در این شرکت هست و با اوجه به جوان بودن این مجموعه فولادی، تلاش و کوشش مضاعف و با انگیزه بالا در رسیدن به اهداف و بهره برداری از پتانسیل موجود لازمه کار می باشد که در ادامه موفقیت های قبلی تداوم خواهد داشت و بهتر شدن شرایط را رقم خواهد زد.
بابک علیزاد شهیر مدیرعامل سابق این مجتمع نیز در این مراسم گزارش کوتاهی از عملکرد سال گذشته ارائه کرد و گفت : با حمایت های صورت گرفته ، در سال 99 گام های بلندی برداشته شد و رشد تولید را شاهد بودیم و توانستیم به سود عملیاتی برسیم .
درپایان ازپروژه رفاهی ورزشی کارگران مجتمع فولاد صنعت بناب و پیشرفت کارآن بازدیدبه عمل آمد
شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان یکی از شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری با برخورداری از دو واحد ذوب و ریخته گری و خطوط متعدد نورد با ظرفیت تولید بیش از دو میلیون تن انواع مقاطع فولادی با کیفیت بالا در حال فعالیت است که جایگاه ویژه در تولید فولاد کشور و حضور پررنگ در بازارهای داخلی و خارجی را دارد.

شتاب رشد و توسعه در مجتمع فولاد صنعت بناب با حضور سورنا زمانیان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه