// کد مطلب: ۱۰۵۸۷۶

معاون فروش انتخاب الکترونیک:

دوو بازار لوازم خانگی ایران را ترک نکرد/ کیفیت خدمات پس از فروش؛ وجه تمایز دوو نسبت به رقبا

دوو بازار لوازم خانگی ایران را ترک نکرد/ کیفیت خدمات پس از فروش؛ وجه تمایز دوو نسبت به رقبا
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: معاون فروش انتخاب الکترونیک با تاکید بر حضور برند لوازم خانگی دوو در ایران در عین ترک این بازار از سوی برندهای خارجی، کیفیت بالای خدمات پس از فروش این شرکت را وجه تمایز نسبت به سایر رقبا در صنعت لوازم خانگی عنوان کرد.

به گزارش طلانیوز به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، از ورود برند لوازم خانگی دوو به ایران توسط گروه انتخاب، بیش از ۱۲ سال می‌گذرد و همواره از آن با عنوان برندی خوشنام یاد می‌شود. برهمین اساس با توجه به شرایط اقتصادی، تحریم‌ها و همچنین شیوع ویروس کرونا در کشور گفتگویی با سید علیرضا صالحیان، معاون فروش انتخاب الکترونیک در خصوص برنامه‌های این شرکت در سال جدید در راستای جلب رضایت مشتریان داشتیم که در مشروح این گفتگو را در زیر می خوانید:
شمانیوز: با توجه به تحریم ایران از سوی کشورهای غربی، بسیاری از برندهای لوازم خانگی خارجی بازارهای ایران را تحریم کرده و طی یک سال گذشته ایران را ترک کرده اند، در چنین شرایطی برنامه شرکت دوو چیست؟ آیا به حضور در بازارهای ایران در غیاب برندهای خارجی ادامه خواهد داد یا خیر؟
صالحیان: از آنجایی که چنین رفتارهای از سوی برندهای لوازم خانگی خارجی پیش از این نیز تکرار شده بود، چنین اقدامی از سوی این برندها قابل پیش بینی بود برهمین اساس سعی کردیم قرارداد منعقد شده با شرکت دوو با رعایت تمامی قوانین حقوق تجاری و بین المللی باشد تا در صورت برهم خوردن شرایط، شاهد ترک ایران از سوی این برند نباشیم.
برهمین اساس، گروه صنعتی انتخاب در راستای حفظ اعتبار و رضایت مشتریان صنعت لوازم خانگی در کشور توانست با فراهم کردن بسترهای لازم برای ادامه حضور برند دوو در ایران، مانع ترک بازارهای لوازم خانگی کشور از سوی این برند باشد.
شمانیوز: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و افزایش رضایتمندی مشتریان ایرانی، چه چشم انداز و برنامه جدیدی را در سال 1400 در نظر دارید؟
صالحیان: تلاش در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان و همچنین بالا بردن سطح کیفی محصولات و تولیدات، از جمله برنامه های سال ۱۴۰۰ تعیین شده است.
شمانیوز: با توجه به اینکه تأکید مقامات ایرانی بر حمایت از تولید داخلی است، آیا شرکت دوو به عنوان یک برند خارجی تعاملی با شرکت های ایرانی تولید کننده لوازم خانگی دارد؟
صالحیان: دوو یک برند خارجی است اما باتوجه به بسترهای در نظر گرفته شده برای فعالیت این برند و نوع قرارداد منعقد شده از سوی ایران، با هدف کاهش وابستگی به تولیدات خارجی، در زمینه تولید محصولات دوو در داخل کشور نیز سرمایه گذاری هایی انجام شده و حتی بخشی از قطعات نیز بومی‌سازی شده است که می تواند در بلندمدت تاثیر مثبتی بر تقویت توان تولید داخلی داشته باشد.
شمانیوز: آیا محصولی از تولیدات شرکت دوو وجود دارد که در بازارهای اروپا و یا سایر کشورها معرفی شده اما تاکنون در ایران عرضه نشده باشد؟ در صورت چنین موضوعی، آیا تصمیمی در خصوص معرفی این محصول در بازارهای ایرانی دارید؟
صالحیان: خیر. تاکنون چنین محصولی وجود نداشته است. همواره جدیدترین و به روزترین محصولات دوو، حتی با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که وجود داشته، در بازار ایران عرضه شده است. به عنوان مثال طی چندماه اخیر جدیدترین محصول لباسشویی‌ شرکت دوو با عنوان «سنیور» که مزیت‌های متعددی نسبت به سایر رقبای خود دارد، به بازار عرضه شده است.
شمانیوز: آیا به غیر از شرکت انتخاب الکترونیک به عنوان نماینده اصلی دوو در ایران، مرکز دیگری را به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش معرفی خواهید کرد؟
صالحیان: خیر. تنها شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات برند دوو، شرکت انتخاب الکترونیک است و در این زمینه لازم به ذکر است که به مشتریان این اطمینان را بدهم تمامی خدمات پس از فروش برند لوازم خانگی دوو، از طریق شرکت انتخاب الکترونیک ارائه می شود و هرگونه اقدام در این خصوص از سوی سایر شرکت ها فاقد اعتبار و کذب است.
شمانیوز: در شرایطی که شاهد حضور برندهای متفاوت لوازم خانگی در بازار ایران هستیم، مزیت رقابتی و تمایز برند دوو نسبت به سایر رقبا چیست؟
صالحیان: مهمترین مزیت‌ دوو، فروشگاه‌های برندشاپ و گستردگی حضور در کشور و همچنین جلب رضایت مشتریان در ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات را می توان از جمله مزیت‌های برند دوو نسبت به سایر رقبا در بازار عنوان کرد و به جرات می توان امروزه از برند دوو به عنوان یک برند برتر در صنعت لوازم خانگی صحبت کرد.
در این خصوص ،لازم می دانم این نکته را به تمامی مشتریان برند دوو متذکر شوم که امروزه علی‌رغم اینکه بسیاری از شرکت‌های خارجی در ایران با مشکلات تأمین قطعات و فروش مواجه هستند، خدمات پس از فروش برند دوو در بالاترین سطح و بسیار مطمئن آماده ارائه خدمات به تمامی مشتریان محترم این برند است.
گفتگو از لیلا افلاکی

دوو بازار لوازم خانگی ایران را ترک نکرد/ کیفیت خدمات پس از فروش؛ وجه تمایز دوو نسبت به رقبا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه