// کد مطلب: ۱۰۵۹۰۴

همکاری کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی

همکاری کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:در مراسمی با حضور دکتر جلیل مالکی رییس هیات مدیره و رییس کانون وکلای دادگستری مرکز ، و دکتر علی جباری مدیر عامل بیمه رازی ، تفاهم نامه همکاری بیمه ای میان کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی امضا شد.

به گزارش طلانیوز: رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در این مراسم با اشاره به قدمت صد ساله و جایگاه ویژه کانون وکلا گفت: کانون وکلا ، خانه ملت ایران است. این کانون رسالت سنگینی بر عهده دارد و پشتیبان مردم در مراجع حقوقی و قضایی است و در راستای انجام این رسالت مورد تهدید و آسیب قرار دارد.
وی افزود : صنعت بیمه کشور در برابر مخاطرات و تهدیداتی که وجود دارد می‌تواند مهم‌ترین پشتیبان کانون وکلای دادگستری باشد.
دکتر جلیل مالکی با اشاره به ویژگی ذاتی وکالت که دفاع در مقابل ناحق و ظلم است تصریح کرد : با توجه به فلسفه وجودی بیمه که به نوعی ارائه امنیت خاطر به بیمه گذاران است ، طبیعتا صنعت بیمه می تواند نقش بسیار اساسی در حمایت از نهاد وکالت ایفاد کند و امیدواریم این زمینه همکاری که به صورت رسمی برقرار شد ، قبل از هرگونه مسائل مادی ، بعد حمایتی و معنوی بیمه رازی از وکلای دادگستری باشد که با کمک بیمه رازی ، همکاران ما و وکلای سراسر کشور با امنیت خاطر بیشتری به وظیفه و رسالت خودشان در دفاع از حقوق مردم در مراجع قضایی عمل کنند.
رییس کانون وکلای دادگستری در آئین امضای تفاهم نامه با بیمه رازی خاطر نشان کرد : اطمینان خاطر دارم که این همکاری تجربه موفق و سرفصل جدید و خوبی است و کانون وکلا در کنار بیمه رازی خواهد بود.
در این مراسم که دکتر عبدالله سمامی نائب رئیس هیات مدیره ، دکتر کارن روحانی نائب رئیس هیات مدیره ، سید کاظم حسینی عضو هیات مدیره ، محمد آشتینه عضو کمیسیون روابط عمومی و احمدرضا اسعدی نژاد دبیر کمیسیون روابط عمومی از کانون وکلای دادگستری مرکز و همچنین مهندس امیر رضا واعظ آشتیانی عضو هیات مدیره، دکتر حکیمه انصاری مدیر حقوقی و دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی نیز حضور داشتند ، مدیر عامل شرکت بیمه رازی گفت:صنعت بیمه از بخشهای مهم اقتصادی کشورمان است و یکی از محصولات استراتژیک مورد نیاز کشور که امنیت ، اطمینان و آرامش است را تولید می کند.
دکتر علی جباری افزود : شرکت بیمه رازی یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در این صنعت است که امروزه بخش های مختلف اقتصادی ، صنعتی و اجتماعی کشور را تحت پوشش های مطلوب بیمه ای قرار داده است و آرامش و اطمینان را به بیمه گران خود در سراسر کشور ارائه می دهد.
دکتر جباری با بیان اینکه بیمه رازی توانائی ارائه انواع سرویس های بیمه ای مورد نیاز کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه های مختلف را دارا افزود : بیمه رازی آمادگی دارد ریسکها و تهدیدهایی که فعالان عرصه های مختلف اقتصادی ، صنفی و غیره با آنها روبرو هستند را تحت حمایت و پوشش بیمه ای خود قرار دهد .
مدیر عامل بیمه رازی تصریح کرد : امروز همه خوشحال هستیم که زمینه انحصاری قرارداد با یکی از نهادهای حقوقی که مرجع و محل رجوع مردم می باشد بیمه شده است و انشاء الله جامعه وکلای کشور از خدمات بیمه ای شرکت بیمه رازی در انواع رشته های بیمه ای برخوردار گردند .

همکاری کانون وکلای دادگستری و بیمه رازی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه