// کد مطلب: ۱۰۵۹۰۶

جانشین پروری در دستور کار شرکت مس

جانشین پروری در دستور کار شرکت مس
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: معاون مدیرعامل شرکت مس «روز ملی منابع انسانی» را به همه دست‌اندرکاران حوزه منابع انسانی کشور به ویژه پرسنل و مدیران خدوم و زحمتکش صنعت مس تبریک گفت.

به گزارش طلانیوز: محراب احمدیان با بیان این مطلب تاکید کرد: در حال حاضر، شرکت مس تربیت و پرورش نیروهای جوان و زبده را یک اصل مهم تلقی می‌کند و برای عملی کردن آن از هر آنچه در توان داریم استفاده می‌کنیم؛ چراکه پرسنل خدوم قدیمی در حال بازنشسته شدن هستند و برای ادامه فعالیت شرکت بزرگی همچون مس، باید افراد کاربلد و متخصص تربیت شوند تا جایگزین افراد بازنشسته شوند.
معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس با تاکید بر این‌که با پیاده‌سازی این سیاست همچنان شاهد رکوردزنی‌های این شرکت در حوزه های مختلف خواهیم بود گفت: برای هر عنوان شغلی سه یا چهار نفر تحت آموزش قرار می‌گیرند تا مدیران مجموعه‌های مختلف بتوانند در انتخاب یک فرد اصلح، آزادی عمل داشته باشند.
وی تصریح کرد: این طرح در سال ۱۴۰۰ به صورت جدی‌تر دنبال خواهد شد و در سال جاری حدود ۴۶۰ نفر نیروی انسانی از طریق آزمون‌هایی که در مناطق مختلف برگزار شده است به استخدام شرکت ملی مس درآمدند و طبق برنامه برای سال آینده نیز جذب ۶۰۰ نفر نیروی انسانی از طریق برگزاری آزمون در سه مجتمع شهربابک، سرچشمه و سونگون را در دستور کار قرار داده‌ایم.
اقدامات ویژه و ملی شرکت مس در حوزه مقابله با کرونا
معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس با بیان این که شرکت مس در سال گذشته در کنار اقدامات معمول در حوزه مسئولیت اجتماعی به دلیل شیوع کرونا اقدامات ویژه و پیوسته‌ای در سطح سازمانی و سطح ملی انجام داد، اظهار داشت: به دلیل ماهیت این بیماری که شیوع آن با سرعت بالایی انجام می‌شود در سطح سازمانی و در سطح مناطق تولیدی این شرکت برنامه‌های زیادی را در وهله نخست برای حفظ سلامت کارکنان و در وهله دوم با هدف حفظ جریان تولید در کشور پیاده کرد.
معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس با بیان این‌که اگر این ویروس به مجموعه ورود پیدا کند موجب تعطیلی کارخانه می‌شود که قطعا عواقب سنگینی را برای کشور به همراه دارد فزود: شیوع کرونا در کشور فصل جدیدی پیش روی شرکت مس در حوزه مسئولیت اجتماعی و در سطح ملی باز کرد و این شرکت فراتر از اقدامات معمول در مناطق تولیدی در سطح ملی با کمک به شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی و توزیع هزار لیتر مواد ضدعفونی، ماسک و تجهیزات پزشکی در مناطق کم‌برخوردار کشور نقش ویژه در کنترل بیماری ایفا کرد.
احمدیان با بیان این‌که در کنار این اقدامات شرکت مس اقدامات ماندگاری همچون ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انجام داد گفت: ساخت بیمارستان ۵۰ تختخوابی، تجهیز ۲۵ تخت بیمارستانی و کمک به توسعه مرکز درمانی در مناطق تولیدی از اقدامات مهم و ماندگاری هستند که طی مدت کوتاهی از سوی شرکت مس انجام شد.
به گفته معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس تهیه و تجهیز بیمارستان‌های منطقه به ونتیلاتور و مخزن اکسیژن و پخش گسترده بسته‌های معیشتی در میان گروه‌های آسیب‌پذیر از دیگر اقدامات این معاونت در سال گذشته بود.
وی افزود: همچنین در زمان شیوع کرونا به دلیل تحت تأثیر قرار گرفتن بسیاری از مشاغل از بیماری، فعالیت‌های خیریه شرکت همچون تهیه و اهدا بسته‌های غذایی به خانواده‌های بی‌بضاعت در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی مس بیشتر شد و در فواصل زمانی کوتاه‌تری صورت می‌گرفت.

جانشین پروری در دستور کار شرکت مس

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه