// کد مطلب: ۱۰۵۹۴۰

معاون وزیر صمت اعلام کرد:

آمادگی ایدرو برای سرمایه گذاری در سیرجان و کرمان

آمادگی ایدرو برای سرمایه گذاری در سیرجان و کرمان
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو در نشست مشترک با عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و سرمایه گذاران کرمان و سیرجان ضمن اشاره به دانش انباشته و تجربه بیش از نیم قرن این سازمان به عنوان نخستین نهاد توسعه‌ای کشور، آمادگی ایدرو برای سرمایه گذاری‌های مشترک (JV ) در طرح‌های امکان‌سنجی شده از جمله در حوزه‌های منطبق بر مزیت‌های منطقه‌ای و آمایش سرزمینی را اعلام کرد.

به گزارش طلانیوز: محسن صالحی‌نیا اظهار نمود: شرکای ایدرو امکان بهره مندی از تسهیلات ارزی و ریالی پیش‌بینی شده در قانون مختص مشارکت کنندگان با سازمانهای توسعه ای را خواهند داشت .
در این دیدار همچنین شهباز حسن پور بیگلری «نماینده مردم سیرجان و بردسیر» نیز ظرفیت های دستگاه‌های منطقه‌ای و مجلس شورای اسلامی را آماده تسهیل این سرمایه‌گذاری‌ها بیان کرد و خوشنامی و اعتبار بین المللی و داخلی ایدرو در حوزه صنعت را برای فعالان و سرمایه گذاران امیدبخش و اطمینان آفرین خواند .
در این نشست برخی سرفصلها و طرح های توجیهی پروژه‌های ایدرو برای سرمایه‌گذاران ارائه و برنامه نشست‌های فنی پیش رو در قالب کارگروه های تخصصی"حمل و نقل و خودرو"، "صنایع فلزی و معدنی" و نیز" صنایع نوین" مورد توافق قرار گرفت.

آمادگی ایدرو برای سرمایه گذاری در سیرجان و کرمان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه