// کد مطلب: ۱۰۵۹۶۴

پیام تبریک مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز کارگر

پیام تبریک مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز کارگر
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: منصوریزدی زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت فرارسیدن روز کارگر، نوشت: شما کارگران گرانقدر در سایه صلابت خود به نیکی نشان دادید که جوهر جان آدمی با کار جلا می یابد، زندگی در پرتو تلاش روشنی می گیرد و این قشر تلاشگر و پرهمت ، پیش قراولان نشاط آفرین در پهنه پیشرفت و توسعه این سرزمین هستند.

به گزارش طلانیوز: وی در ادامه نگاشته است: خرسندیم که خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان مملو از پولادمردانی است که در کسوت مقدس کارگری، خدمات ارزنده‌ای را در راه سرافرازی میهن اسلامی ارایه کرده‌اند و مفتخریم به این تلاش‌گرانی که ماموریت بزرگ ایشان ارتقاء تولید ملی است.
به خوبی آگاهیم؛ چرخ صنعت ذوب آهن اصفهان در دوران سخت کرونا و تحریم با دست توانای شما به چرخش در آمد و حیات پر توفیق و دستاوردهای بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی بیش از پیش وامدار کار و سختکوشی شماست.
بی گمان، نام بلند و پرآوازه ذوب آهن اصفهان از رهگذر اراده و تلاش خستگی ناپذیر شما بر تارک سپهر صنعتی ایران نقش بسته است و از این پس نیز درخشش ذوب آهن اصفهان در گرو فکر خوش و تلاش دیر پای شما خواهد بود.
فرصت را مغتنم شمرده با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران در ماه قران و رحمت الهی، هفته و روز کارگر را به یکایک شما عزیزان شادباش می گویم و با تمسک به پیام آور بزرگ اسلام، حضرت ختمی مرتبت(ص) بر دست هایتان بوسه می زنم، بازوانتان را به گرمی می فشارم،عرق پیشانی­تان را پاس می دارم و از ژرف نای وجودم خسته نباشید می گویم.
اندیشه تان پر ایده، بازوانتان پر توان و دست هایتان پر برکت باد

پیام تبریک مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به مناسبت روز کارگر

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه