// کد مطلب: ۱۱۶۰۸۷

رپرتاژ اگهی /

چگونه بهترین ارز دیجیتال را برای خرید و سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین ارز دیجیتال را برای خرید و سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: این روزها بازار ارزهای دیجیتال ( کریپتو کارنسی ها ) بسیار داغ شده و سرمایه گذاران زیادی به این بازار روی آورده اند. بازاری پر ریسک و دارای نوسانات شدید. با این حال مکان مناسبی برای سرمایه گذاری و کسب در آمد می باشد. در این مطلب قصد دایم به شما چندین نکته مهم در سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت در این بازار را به شما معرفی کنیم.

به گزارش طلانیوز:

اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارید، شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی ارزهای دیجیتال دانش و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و به کسب در آمد در این بازار مشغول شوید.

فاکتور‌های کلیدی در انتخاب ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری:

۱- بررسی ارزش بازار ارز دیجیتال (‌Market Cap ) :
ارزش بازار ارز دیجیتال یکی از مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب کردن ارز مورد نظرتان می باشد. ارزش بازار یک ارز، از قیمت فعلی آن ارز ضربدر تعداد سکه‌ها ( توکن‌های) موجود در گردش بدست می آید. بهتر است برای سرمایه گذاری ارز هایی را انتخاب کنید که مارکت کپ بالایی دارند.

۲- بررسی وایت پیپر (White Paper) یک ارز دیجیتال:
وایت پیپر گزارشی جامع و معتبر در مورد موضوعی خاص است که مشکلی را مطرح کرده و برای آن مشکل راه حلی را ارائه می‌کند. وایت پیپر به خوانندگان کمک میکند تا مسئله‌ای را بتوانند درک کنند و در مورد آن تصمیم گیری کنند.
در وایت پیپرهایی که برای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود، مواردی مانند فلسفه ایجاد شدن آن رمز ارز و مزایا و معایب آن مطرح خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سرمایه گذاری روی ارزی، حتما وایت پیپر آن را بخوانید.

۳- بررسی حداکثر عرضه یا تعداد کل ارزهای دیجیتال :
منظور از این مورد Total Supply می‌باشد. یعنی تعداد کل ارزهای دیجیتالی که در بازار وجود دارد یا قرار است وارد بازار شود. مثلا تعداد توکن های بیت کوین ۲۱ میلیون است و بیشتر نخواهد شد و بر اساس قوانینی که برای استخراج بیت کوین ها در نظر گرفته‌اند، بیت کوین نمی‌تواند از این مقدار بیشتر شود. برای مثال ارزهای دیگری هستند که عرضه‌ی نا محدود دارند.
آگاهی از این حداکثر عرضه برای ارز دیجیتال مورد نظر می‌ تواند چشم انداز بهتری از آینده‌ی آن رمز ارز به شما بدهد.






۴- حجم معاملات انجام شده ارز دیجیتال:
حجم معاملاتی عاملی مشترک در بازار های مالی مانند بورس نیز می‌باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که حجم معاملات بالا باشد، نشان دهنده‌ی این است که در بین معامله گران از محبوبیت بالایی برخوردار است و پذیرفته شده است.

۵- طول عمر بالاتر ارز دیجیتال مد نظر:
هر چه زمان بیشتری از ورود یک رمزارز به بازار گذشته باشد، اعتماد کردن به آن راحت تر است. طول عمر بیشتر ارز دیجیتال نشان دهنده امنیت و اصالت آن است. برای مثال از زمان عرضه‌ی بیت کوین اکنون ۱۲ سال است که می گذرد و قیمت آن نسبت به سال عرضه‌ی آن به شدت افزایش یافته است.

۶- میزان کاربردی بودن ارز دیجیتال مد نظر:
اکنون بیش از ۸۰۰۰ ارز دیجیتال در این بازار وجود دارد که اکثر آن ها فاقد اعتبار و کاربرد هستند.
برخی از ارز ها با ورود آن ها به بازار افزایش قیمت داشته‌اند و پس از گذشت مدتی به علت کاربردی نبودن کنار گذاشته شده اند. برای اینکه ارز دیجیتالی بتواند ماندگار شود، باید در بخش به خصوصی مفید و کاربردی واقع شود. به عنوان مثال اتریوم برای کاهش کاغذ بازی‌های اداری و قرارداد ها به بازار آمد. به نوعی میتوان گفت از آن به عنوان قرار داد هوشمند یاد می کنند. برای انتخاب ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری حتما کاربرد آن را مد نظر داشته باشید.




۷- کیف پول ارز دیجیتال:
کیف پولی ارزی دیجیتال یک مکان برای نگه داری دارایی ارز دیجیتال شما است. یک ارز دیجیتال خاص نمی تواند در تمام کیف پول ها پشتیبانی شود. شما با بررسی ارزهای پشتیبانی شده توسط کیف پول های مختلف نیز میتوانید میزان محبوبیت ارز را نیز متوجه شوید.
به عنوان مثال شما می‌توانید از کیف پول تراست ولت که برای نگه‌داری دارایی ارزی شما مناسب است و از محبوبیت زیادی میان کاربرانش برخورد دار است، استفاده کنید.
پس فراموش نکنید قبل از خریدن ارز مورد نظر، پشتیبانی شدن آن ارز توسط کیف پول ها را بررسی کنید.





سخن پایانی:
مواردی که در بالا گفته شد را به هنگام خرید و سرمایه گذاری یک رمز ارز در نظر بگیرید. این بازار پر نوسان و پر سود ویژگی های متفاوتی دارد و نمی توان به سوال اینکه کدام ارز بهترین ارز برای سرمایه گذاری کردن است، پاسخی قطعی داد.
برای یادگیری و آموزش سرمایه گذاری و کسب در آمد در بازار ارزهای دیجیتال به سایت آکادمی علی ربیعی مراجعه کنید.



چگونه بهترین ارز دیجیتال را برای خرید و سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه