// کد مطلب: ۱۲۶۰۹۷

آغاز فعالیت ستاد مرکزی اقتصاددانان و صنعتگران حامی رئیسی

آغاز فعالیت ستاد مرکزی اقتصاددانان و صنعتگران حامی رئیسی
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: ستاد مرکزی اقتصاددانان و صنعتگران حامی آیت الله رئیسی ( سادا ) با محوریت جمعی از اساتید برتر دانشگاه ها آغاز بکار کرد.

به گزارش طلانیوز: دکتر میثم‌ موسایی، استاد تمام دانشگاه تهران عضو شورای راهبردی این ستاد گفت: این ستاد از اقتصاددانان، صنعتگران و فعالان حوزه های مالی و اقتصادی تشکیل شده است و علاوه بر تدوین برنامه های اقتصاد و صنعت در دولت آینده ، مهمترین موانع رشد و پیشرفت کشور در این حوزه را احصا کرده است.
رئیس انجمن اقتصاد اسلامی کشور با اشاره به فعالیت ملی این ستاد در استانهای کشور، افزود: ضروری است با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و فعالان اقتصادی همراه با آیت الله رئیسی فضا را برای حضور نقش آفرین جوانان نخبه در گام دوم فراهم کنیم‌. استفاده حداکثری از همه سلایق و افراد همراه با اهداف انقلاب اسلامی در تحقق عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت، از جمله راهبردهای اصلی این ستاد است.
گفتنی است دبیر ستاد، دکتر کمال اکبری و شورای راهبری آن متشکل از برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و اساتید بنام حوزه اقتصاد و صنعت کشور است.‌
از جمله فعالان اصلی این ستاد می توان آقایان دکتر میثم‌ موسایی، دکتر کمال اکبری، دکتر میعاد صالحی، دکتر عظیم ثابت، حمید نوبهار ،دکتر محمد علیزاده و... اشاره نمود.

آغاز فعالیت ستاد مرکزی اقتصاددانان و صنعتگران حامی رئیسی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه