// کد مطلب: ۱۲۶۱۹۱

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در خصوص انتخابات ۱۴۰۰

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در خصوص انتخابات 1400
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در خصوص انتخابات 1400، پیام تبریکی منتشر کرد.

به گزارش طلانیوز: متن پیام به شرح زیر است:
بنام خداوند بخشاینده و مهربان
"تبریک به ملت شریف، رشید و غیرتمند ایران"
صحنه پرشور و شعور انتخابات 28 خردادماه 1400، آزمون مهم و سرنوشت ساز دیگری بود تا چهره مصمم و پر امید مردم بزرگ ایران را به جهانیان نشان دهد، ملت های مسلمان، مظلومان و آزادی خواهان عالم را خوشحال و باورمند کند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب مد نظر داشته و دارند، پیروز واقعی انتخابات، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
شکوهِ این مشارکت عظیم و معنادارِ ملت شریف ایران در انتخابات اخیر ضمن ناامیدی دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم، به یاری خداوند متعال پشتوانه ای ارزشمند برای بهبود شرایط کشور به خصوص در زمینه حل مشکلات اقتصادی، که دغدغه این روزهای مردم و دلسوزان انقلاب است خواهد بود.
امید می رود با سپری شدن دوران رقابت های انتخاباتی و تبدیل رقابت ها به رفاقت ها، همگان با احترام به خلق این حماسه عظیم و درک پیام آن، با وحدت و همدلی، رئیس جمهور منتخب را یاری کنند تا با محوریت " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" مسیر تعالی و پیشرفت کشور سرعت بیشتری بگیرد. ان شاالله.
در پایان ضمن قدردانی و عرض خداقوت خدمت تمامی دست اندرکاران این حرکت عظیم، همت عموم ملت ایران را که با درک شرایط حساس کشور و لبیک به دعوت همگانی رهبر عزیزمان، دیگر بار حماسه آفریدند را ارج نهاده، عظمت و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی و سلامتی خادمان ملت را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
علی محمدی
۲۹ خردادماه ۱۴۰۰

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در خصوص انتخابات 1400

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه