// کد مطلب: ۱۲۶۲۲۳

طرح ارزیابی عملکرد کارکنان با الگوی ۳۶۰ درجه رونمایی شد

طرح ارزیابی عملکرد کارکنان با الگوی 360 درجه رونمایی شد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: طرح ارزیابی عملکرد کارکنان با الگوی 360 درجه در مراسمی با حضور حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب ، فرهاد معقول عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول ، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران و روسای ادارات امور شعب تهران رونمایی شد.

به گزارش طلانیوز: مونسان در این مراسم با تاکید بر لزوم شایسته سالاری در انتصاب افراد گفت:استفاده از الگوهای علمی برای ارزیابی عملکرد نیروی انسانی و شناخت شایستگی ها،استعداد و قابلیت افراد متناسب با نیاز بخش های مختلف یک سازمان،موجب شایسته سالاری و ارتقای سطح بهره وری شعب می شود.
وی افزود:با ارزیابی دقیق نیروهای انسانی بر اساس مدل های کاربردی و علمی می توان،خطای انسانی را در شناخت افراد برای پست های مختلف کاهش داد و به یک برآیند نزدیک به واقع از نقط قوت و ضعف افراد دست یافت.
فرهاد معقول نیز در این مراسم ضمن بر شمردن مزایای ارزیابی علمی نیروی انسانی در سازمان ها گفت:با پایان یافتن فاز مطالعاتی و اجرای طرح پایلوت،باید نواقص این طرح بر طرف شود و پس از آن در هیات عامل بانک مطرح و مورد ارزیابی قرار گیرد.
معقول تاکید کرد:ضروری است که درپایان یک ارزیابی دقیق علمی، نقاط ضعف و قوت نیروی انسانی به آنها منتقل شده و شرایط لازم برای رفع عیوب و افزایش سطح بازدهی و کارآمدی افراد فراهم شود.
اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند تهیه طرح ارزیابی عملکرد کارکنان با الگوی 360 درجه گفت:این طرح در فاز مطالعاتی به وسیله یک تیم حرفه ای جمع بندی شده و در شش شعبه ممتاز به صورت پایلوت به اجرا در آمد که نتایج به دست آمده بسیار راضی کننده بود.
کریمی تاکید کرد: یکی از مزیت های این طرح خودارزیابی و ارزیابی عملکرد شعب بر اساس شاخص های عملیاتی اداره کل استراتژیک است که موجب می شود افراد با دقت بیشتری مورد ارزیابی قرار بگیرند.
مدیر امور شعب تهران افزود:فاز مطالعاتی این طرح توسط نیروهایی کارآمد و متخصص اداره امور شعب شمال تهران انجام شده و هیچ هزینه ای برای گرد آوری آن به بانک تحمیل نشده است.

طرح ارزیابی عملکرد کارکنان با الگوی 360 درجه رونمایی شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه