// کد مطلب: ۱۲۶۲۷۲

بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از فرآیند برگزاری آزمون استخدامی

بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از فرآیند برگزاری آزمون استخدامی
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به همراه جمعی از مدیران و روسای شرکت از محل و نحوه برگزاری مصاحبه استخدامی پتروشیمی بندرامام بازدید کرد.

به گزارش طلانیوز: روز یکشنبه ششم تیرماه سال جاری، حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با حضور در دانشگاه امیرکبیر شهرستان ماهشهر محل برگزاری مصاحبه قبول شدگان آزمون کتبی استخدامی پتروشیمی بندرامام، از فرآیند و نحوه برگزاری مصاحبه بازدید کرد.
در این بازدید حمیدرضا رستمی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و مجریان آزمون استخدامی، اظهار داشت: اصلاح ساختار سازمانی پتروشیمی بندرامام پس از چندین سال و به تبع آن تبدیل شرکت فرآورش به دو مجتمع فرآیندی فرآورش یک و دو، همچنین تبدیل واحد سی اف به دو واحد سی اف یک و دو از جمله اقدامات خاص و موثری است که با هماهنگی ستاد گروه خلیج فارس، ستادهای اجرایی و با پیگیری ویژه رخ داده است.
وی افزود: این تقسیم‌بندی که در قالب ساختار جدید اجرایی شده، سبب توسعه تعمیر و نگهداری در پتروشیمی بندرامام خواهد شد و به زودی شاهد نوسازی واحد‌های مختلف شرکت که در طی سالیان گذشته به آنان رسیدگی نشده و مغفول مانده، خواهیم بود.
مدیرعامل پتروشیمی بندرامام یادآور شد: از سوی دیگر استخدام نیروی انسانی پس از چندین سال از موفقیت‌های پتروشیمی بندرامام است ، که با حمایت هیات مدیره محترم شرکت بوقوع پیوسته است.
حمیدرضا رستمی در پایان اظهار داشت: این تعداد استخدام که معادل استخدام پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس بوده، یکی از بی‌نظیرترین استخدام‌هایی است که در چند سال گذشته برنامه ریزی و به مرحله اجرا رسیده و در پی آن، سیصد و پنجاه نفر پس از طی کردن مراحل مصاحبه و کارآموزی به جمع کارکنان پتروشیمی بندرامام خواهند پیوست.

بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از فرآیند برگزاری آزمون استخدامی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه