// کد مطلب: ۱۲۶۳۲۲

در مجمع بورس کالا چه گذشت؟ / سود ۱۵ تومانی و افزایش سرمایه تصویب شد

در مجمع بورس کالا چه گذشت؟ / سود ۱۵ تومانی  و افزایش سرمایه تصویب شد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:در مجمع عمومی عادی سالانه بورس کالای ایران مبلغ ۱۵ تومان سود نقدی به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد.

به گزارش طلانیوز به نقل از صدای بورس: مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شرکت بورس کالای ایران امروز یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ برگزار شد.
تقسم سود
در مجمع عمومی عادی سالانه بورس کالای ایران مبلغ ۱۵ تومان سود نقدی به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد.
حسابرس قانونی
شرکت آزموده کاران به عنوان حسابرس قانونی شرکت تصویب و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار بورس کالای ایران انتخاب شد.
افزایش سرمایه
در مجمع بورس کالای ایران افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته و اندوخته اضطراری تصویب شد.
حامد سلطانی نژاد، مدیرعامل بورس کالای ایران در مجمع عمومی سالیانه بورس کالای ایران گفت: در دوره پاندمی کرونا رکود حاکم شد اما در سال ۹۹ با کشف واکسن کرونا، در بازار جهانی شاهد رشد اقتصادی و بهبود شرایط بودیم، قیمت جهانی فلزات به قبل از کرونا بازگشت و حتی در سال ۰۰ با رکود تاریخی در این زمینه همراه بودیم.
معافیت مالیات گواهی سپرده حل و فصل شد
وی با بیان اینکه معافیت مالیات گواهی سپرده حل و فصل شد، گفت: تا آخر ماه سود سهامداران کالا به حساب سهامداران واریز می شود. ۲۰ کالا در گروه اصلی در بورس کالا مورد پذیرش قرار گرفت.
سلطانی نژاد با بیان که سلف مسکن به مرحله راه اندازی رسیده است، تصریح کرد:‌ ۵۰ درصد از منابع بورس کالای ایران به فعالیت های توسعه ای تخصیص داده شده است.

در مجمع بورس کالا چه گذشت؟ / سود ۱۵ تومانی و افزایش سرمایه تصویب شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه