// کد مطلب: ۱۲۶۶۰۰

نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندرامام اعلام شد

۴۴۶ نفر به خانواده بزرگ گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس اضافه شدند

۴۴۶ نفر به خانواده بزرگ گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس اضافه شدند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله مصاحبه تخصصی و شایستگی‌های حرفه‌ای شرکت کنندگان در آزمون جذب نیروی انسانی شرکت پتروشیمی بندر امام، منتشر شد.

به گزارش طلانیوز: شرکت کنندگان در این آزمون با مراجعه به سایت http://www.autazmoon.ir می‌توانند از نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان شوند.
مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این خصوص گفت: پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون که از بین ۸۸۸ نفری که به مصاحبه تخصصی-رفتاری دعوت شده بود و اسامی آنها همزمان با عید سعید غدیر منتشر شد، ملزم به گذراندن دوره‌های مختلف کارآموزی و کارورزی ۱۸ ماهه و اخذ صلاحیت حرفه‌ای از شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی هستند.
ابوالفضل عزیزی تصریح کرد: تعداد ۳۵۰ نفر از پذیرفته شدگان نهایی بر اساس نیاز شرکت پتروشیمی بندرامام که دقیقا بر مبنای نمودار سازمانی آن شرکت برآورد و اعلام شده بود، در رشته‌های مختلف به آن شرکت اختصاص یافت.
وی ادامه داد: همچنین به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای فارغ التحصیلان بومی و رفع نیاز سایر شرکت‌های تابعه گروه پتروشیمی خلیج فارس در منطقه ماهشهر، با اخذ مجوز از مدیر عامل گروه، تعداد ۹۶ نفر نیز که از لحاظ ارزیابی آزمون کتبی و امتیاز مصاحبه تخصصی و رفتاری واجد شرایط لازم بوده‌اند، به مجموع قبول شدگان این مرحله افزوده شدند.
مدیر سرمایه انسانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس خاطر نشان کرد: در مجموع ۴۴۶ نفر در فرآیند آزمون یاد شده به خانواده بزرگ گروه پتروشیمی خلیج فارس افزوده خواهد شد و امید است این جوانان مستعد و با انگیزه با گذراندن دوره‌های کارآموزی و کارورزی و حضور موثر در شرکت‌های تابعه بتوانند به زودی دوره پر افتخار خدمت در صنعت پتروشیمی را آغاز نمایند.
گفتنی است ثبت نام و شروع دوره‌های کارآموزی پذیرفته‌شدگان از هجدهم مرداد ماه در شرکت ره آوران فنون پتروشیمی آغاز خواهد شد.

۴۴۶ نفر به خانواده بزرگ گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس اضافه شدند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه