// کد مطلب: ۱۲۶۶۴۲

رونمایی از محصول جدید گروه دیجی‌کالا

رونمایی از محصول جدید گروه دیجی‌کالا
لینک کوتاه کپی شد

طلا نیوز: محصول جدید گروه دیجی‌کالا با عنوان «دیجی‌کالا جت» با هدف ارسال رایگان و سریع سفارش‌های سوپرمارکتی (کمتر از ۴۵ دقیقه) به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد.

به گزارش طلا نیوز:

در این مرحله، دیجی‌­کالا جت ابتدا خدمت­‌رسانی خود را با محصولات سوپرمارکتی و در شهر تهران آغاز می­‌کند و به زودی تنوع محصولات ارسالی را افزایش می‌دهد و تا پایان امسال تمام شهرهای بزرگ ایران را پوشش می‌دهد.

در این مرحله کاربران می­‌توانند با ارسال رایگان، سفارش‌­های سوپرمارکتی خود را در کمتر از ۴۵ دقیقه در منزل خود تحویل بگیرند. همچنین زیرساخت و شبکه هوشمند لجستیکی «دیجی‌­اکسپرس» گروه دیجی‌کالا، به کمک دیجی‌­کالا جت آمده تا فرآیند ارسال سفارش‌­ها را به بهینه‌­ترین حالت ممکن نزدیک کند. دیجی‌اکسپرس پلتفرم تکنولوژی محور لجستیکی گروه دیجی‌کالا است که تلاش می‌کند طیف گسترده‌ای از خدمات لجستیکی در حوزه جمع‌آوری، پردازش، توزیع و تحویل سفارش را به خریداران و فروشندگان کالای دیجی‌­کالا و سایر شرکت‌ها ارائه کند.

محصولات سوپرمارکتی دیجی‌­کالا جت به دو روش تامین می­‌شود؛ همکاری با فروشگاه‌­های زنجیره‌­ای مطرح و معتبر و همینطور انبارهای اختصاصی کالاهای سوپرمارکتی دیجی‌­کالا در مناطق مختلف شهر (Dark Store) با نام «جت مارت» که امکان بیشترین تنوع کالایی را از بهترین برندها و با مناسب‌­ترین قیمت‌­ها و در سریع‌ترین زمان ارسال فراهم می‌کند.

در حال حاضر، دیجی­‌کالا جت در اپلیکیشن دیجی‌­کالا و از سایت www.digikalajet.ir برای کاربران در شهر تهران قابل استفاده است و پس از مرحله آزمایشی اپلیکیشن دیجی‌­کالا جت به صورت مجزا نیز عرضه می‌شود.

رونمایی از محصول جدید گروه دیجی‌کالا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه