// کد مطلب: ۱۲۶۷۲۴

بی احترامی به کادر درمان

فیلم بی احترامی پلیس به کادر درمان و فوت بیمار کرونایی

فیلم بی احترامی پلیس به کادر درمان و فوت بیمار کرونایی
لینک کوتاه کپی شد

طلا نیوز: یک پزشک مدعی شد پلیس اجازه عبور از گذرگاه بین شهری را نداد و بیمار کرونایی ام جانباخت.پلیس به کادر درمان هم بی احترامی کرد.

به گزارش طلا نیوز: یک پزشک مدعی شد پلیس اجازه عبور از گذرگاه بین شهری را نداد و بیمار کرونایی ام جانباخت. پلیس به کادر درمان هم بی احترامی کرد.بررسی در خصوص ابعاد این درگیری باتوجه به اینکه کادردرمان با ارائه کارت مجاز می توانند از گذرگاه های بین شهری عبور کنند توسط پلیس آغاز شده است.

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که پزشکی در آن مدعی شده است : به دلیل برقراری طرح ممنوعیت تردد، از عبور جاده ای او توسط پلیس راهور جلوگیری شده است و همین ممانعت باعث شده که بیماران وی در بخش کرونایی بیمارستان جانشان به خطر بیافتد و حتی یکی از این بیماران جان ببازد.

کادر درمان این روزها سخت مشغول مبارزه با کروناست و همزمان ماموران زحمتکش پلیس راهور نیز برای کنترل شیوع بیماری کرونا با به خطر انداختن جان خود و در آماده باش کامل از همه جهات کادر درمان را همراهی می کنند و این درحالی است که اعضای کادر درمان با وجود مقررات محدودیت تردد بین استانی، می توانند بین شهرهای مختلف سفر کنند. اما امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که خانم دکتری در آن خطاب به مخاطبان خود در اینستاگرام می گوید که در یکی از گیت های پلیس راهور از عبور وی که کادر درمان است جلوگیری شده و جان بیماران کرونایی که منتظر درمان توسط وی بوده اند به خطر افتاده است.. این عضو کادر درمان با انتشار ویدئویی ادعا کرد که مامور پلیس راهور به او توهین کرده است. که همه ادعاهای این خانم دکتر باید مورد بررسی و تحقیق پلیسی قرار بگیرد.

یکی از پزشکان بیماران کرونایی با انتشار ویدئویی از توهین یکی از ماموران پلیس راهور به خود به دلیل تلاش او برای رسیدن به بیمارانش در بیمارستان خبر داد. او گفت که مامور پلیس راهور گفته است «کادر درمان پررو شده اند و باید معطل بمانند.»

با توجه به اینکه مشخص نیست که این درگیری مابین پزشک و ماموران پلیس راهور در کدام یک از گذرگاه های بین شهری کشور رخ داده است بعد از انتشار این فیلم بررسی ها و تماس های خبرنگار که طبق روند همیشگی و با مراجع قانونی صورت گرفته است نشان می دهد پلیس راهور و پلیس فتا تحقیقات خود بروی ماجرا برای مشخص شدن صحت این ادعاها و ابعاد ماجرا را آغاز کرده اند.

هنوز این اتفاق در دست بررسی است و باید گفت که پلیس راهور روزهای سختی را این روزها پشت سر می گذارد و با توجه به هجوم مردم برای سفر در روزهای تعطیل و بهانه های زیاد آنها که همگی خود را غیرواقع با مشاغلی همچون کشاورز و ... معرفی می کنند شایددر این مورد مامور پلیس راهور سهوا دچار اشتباه در اعتماد به ادعای خانم دکتر شده باشد که باید منتظر بمانیم و ببینیم بررسی های پلیس راهور ناجا به کجا ختم می شود!

جهت مشاهده فیلم کامل وارد سایت شمانیوز شوید

فیلم بی احترامی پلیس به کادر درمان و فوت بیمار کرونایی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه