// کد مطلب: ۱۲۶۷۸۷

رپرتاژ اگهی /

خدمات صرافی ارمنستان به زبان فارسی

خدمات صرافی ارمنستان به زبان فارسی
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: ارمنستان همسایه شمالی ایران است و ایرانی‌های زیادی به آن کشور برای تجارت، سیاحت، سلامت و درمان، تحصیلات دانشگاهی و مانند آن سفر می‌کنند. حال اگر این مسافران اصلأ زبان آن کشور یا زبان انگلیسی را بلد نباشند یا به آن در حد مناسب تسلط نداشته باشند، در مراجعه به صرافی دچار مشکل می‌شوند.

به گزارش طلانیوز: ارمنستان همسایه شمالی ایران است و ایرانی‌های زیادی به آن کشور برای تجارت، سیاحت، سلامت و درمان، تحصیلات دانشگاهی و مانند آن سفر می‌کنند. حال اگر این مسافران اصلأ زبان آن کشور یا زبان انگلیسی را بلد نباشند یا به آن در حد مناسب تسلط نداشته باشند، در مراجعه به صرافی دچار مشکل می‌شوند. و اگر یک صرافی در ارمنستان به زبان فارسی خدمات خودش را ارائه کند دیگر مشکل زبان مطرح نیست. صرافی ارمنستان یک صرافی به زبان فارسی در ایروان است و همه ایرانیان می‌توانند به زبان فارسی قیمت درام ارمنستان را استعلام کنند و برای خرید یا تبدیل ارز خیالشان راحت باشد. همچنین صرافی ارمنستان خدمات ارزی را در برابر ریال ایران انجام می‌دهد و شرایط پرداخت شتابی را با کارت‌خوان در ایروان هم فراهم کرده است. و از همه مهم‌تر اینکه از طریق سایت صرافی ارمنستان می‌توان قبل با بعد از سفر به ارمنستان با این صرافی ارتباط گرفت و درام ارمنستان یا دلار آمریکا را خرید. در ادامه مطلب، اطلاعات بیشتری درباره صرافی ارمنستان خواهید دانست.

بهترین صرافی ایرانی در ایروان

دفتر اصلی صرافی ارمنستان در پایتخت ارمنستان یعنی شهر ایروان قرار دارد که مرکز مهم رفت‌وآمد‌ها و فعالیت‌های ساکنان و مسافرانی ایرانی است. سابقه فعالیت این صرافی به پانزده سال قبل یعنی سال ۲۰۰۶ برمی‌گردد که البته در سال ۲۰۱۰ مراحل ثبت خود را در ارمنستان کامل کرده و به صورت صرافی رسمی در ایروان فعال است. این سابقه برای صرافی ارمنستان باعث اعتماد مشتریان و خوش‌نامی آن شده است.

  • سایت صرافی ارمنستان

صرافی قدیمی و حرفه‌ای ارمنستان برای گسترش خدمات خود به ایرانیان، سایت خود را به نشانی

www.sarafi.am فعال کرده است تا بتواند به ایرانیان چه در ایران و چه در ارمنستان خدمات کامل‌تری ارائه دهد. قیمت درام ارمنستان را می‌توان از طریق این سایت استعلام کرد یا از خدمات دیگرش استفاده کرد.

  • راه‌های ارتباطی با صرافی ارمنستان

صرافی ارمنستان به صورت حضوری و تلفنی و اینترنتی آماده خدمت‌رسانی به ایرانیان است. راه‌های ارتباطی و هماهنگی با صرافی ارمنستان از این قرار است:

  • ارتباط تلفنی در ایران و ارمنستان با دو شماره مستقل: ارمنستان: (۰۰۳۷۴-۹۱-۳۳۳-۱۳۱)
  • ارتباط آنلاین از طریق سایت صرافی که محدود به زمان و مکان نیست. همچنین دو گزینه‌ «سفارش سریع» و «تماس سریع تلفنی» در سایت وجود دارد تا ارتباط تلفنی یا آنلاین آسان‌تر و سریع‌تر انجام گردد.
  • ارتباط حضوری از طریق دفتر اصلی صرافی ارمنستان در ایروان، از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به وقت ایروان برقرار است.

با هر کدام از این راه‌ها می‌توانید از قیمت درام ارمنستان یا دلار آمریکا باخبر شوید و پس از هماهنگی با صرافی برای انجام معاملات ارزی اقدام کنید.

  • شعبه صرافی ارمنستان در ایران

صرافی ارمنستان در ایران نمایندگی یا شعبه ندارد اما همه خدمات خود را در ایران از طریق سایت صرافی ارمنستان و به زبان فارسی انجام می‌دهد. بنابراین برای خرید عمده یا جزئی دلار یا درام مشکلی نخواهید داشت و کافی است از طریق سایت یا تلفن ارتباط بگیرید و نیاز خودتان را بیان کنید.

البته صرافی ارمنستان آماده است در ایران نمایندگی یا شعبه داشته باشد و علاقه‌مندان می‌توانند برای انعقاد قرارداد همکاری یا تفاهم‌نامه با این صرافی تماس بگیرند.

  • قیمت لحظه‌ای دلار و درام

قیمت درام ارمنستان و دلار در سایت صرافی ارمنستان ثبت می‌شود اما برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای این ارزها بهتر است با صرافی ارتباط بگیرید و سپس خرید یا انتقال ارز را انجام دهید.

نکته دیگر اینکه قیمت دلار و درام در ایران و ارمنستان متفاوت است و علت آن به صرافی ربطی ندارد بلکه به شرایط متفاوت دو کشور از جهت منابع ارزی و مسائل اقتصادی و سیاسی مربوط است. گاهی نیز شرایط منطقه‌ای یا قیمت‌های جهانی روی قیمت ارزها اثر می‌گذارند.

  • خدمات شتابی و ریالی

صرافی ارمنستان خدماتش را هم به زبان فارسی و هم به صورت ریالی و با استفاده از قابلیت شتابی و کارت‌های بانکی ایرانی ارائه می‌دهد. بنابراین ایرانی‌هایی که در ارمنستان حضور دارند می‌توانند در دفتر اصلی صرافی، با کارت بانکی ایرانی خود و دستگاه‌های کارت‌خوان صرافی، هزینه‌ها را با ریال پرداخت کنند. برای ایرانی‌هایی که در ایران می‌خواهند از خدمات این صرافی با پرداخت ریالی استفاده کنند دو راه وجود دارد:

  1. واریز به حساب صرافی با استفاده از خدمات اینترنتی بانک‌های ایرانی از طریق وب‌بانک یا اپلیکیشن اختصاصی آنها.
  2. پرداخت نقدی به حساب‌های صرافی در بانک‌های ایرانی.

اگر در مورد خرید درام ارمنستان یا پرداخت ریالی، مشکلی دارید بهتر است آن را با صرافی ارمنستان مطرح کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

  • روش خرید اینترنتی درام ارمنستان

برای خرید اینترنتی درام ارمنستان می‌توانید سفارش خرید را در سایت صرافی ارمنستان ثبت کنید. خرید و فروش ارز در این صرافی دقیق و سریع و مراحل چهارگانه آن ساده و آسان است:

  1. انتخاب نوع معامله و نوع ارز و مقدار آن.
  2. احراز هویت مشتری و ثبت سفارش.
  3. پرداخت وجه سفارش و نهایی شدن سفارش خرید.
  4. انجام کامل سفارش توسط صرافی ارمنستان.

این صرافی به غیر خرید یا فروش ارز، خدمات ارزی دیگری را نیز ارائه می‌دهد؛ بنابراین نیازهای ارزی خود را با آن در میان بگذارید و خدمات با سرعت و امنیتش را تجربه کنید.

  • صداقت و امانت در صرافی

در شغل صرافی، در کنار اصول حرفه‌ای، ارزش‌های اخلاقی، مانند صداقت، رازداری، راستگویی، خوش‌اخلاقی، رفتار محترمانه و امانت‌داری، خیلی اهمیت دارد؛ زیرا در خدمات صرافی، مبادلات ریالی و ارزی بر اساس سرمایه اشخاص صورت می‌گیرد و اگر بر اساس درستی و راستی در گفتار و رفتار انجام نگیرد به مشتریان صرافی خسارت‌های مادی و معنوی وارد می‌شود که گاه خیلی سنگین خواهد بود. همچنین ممکن است افراد از کلاهی که سرشان رفته یا زیانی که دیده‌اند باخبر نشوند! بنابراین باید در انتخاب صرافی دقت و حداقل کمی تحقیق و جستجو کرد. سابقه فعالیت و اعتبار صرافی خیلی اهمیت دارد و می‌تواند نشانه‌ای از صرافی خوب و حرفه‌ای باشد.

صرافی ارمنستان بر اساس اصول حرفه‌ای و اخلاقی فعالیت می‌کند و اگر برای بار اول است که می‌خواهید به آن مراجعه کنید می‌توانید با رقم کمی شروع کنید تا سرعت و امنیت در انجام سفارش را همراه صداقت و امانت در حرف و عمل ببینید و مشتری وفادار این صرافی شوید و آن را به دیگران معرفی کنید.

خدمات صرافی ارمنستان به زبان فارسی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه