// کد مطلب: ۱۲۶۸۱۴

در سفر نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد و کشاورزی به استان بوشهر به انجام رسید؛

بازدید از طرح های تأمین مالی شده از سوی بانک صنعت و معدن

بازدید از طرح های تأمین مالی شده از سوی بانک صنعت و معدن
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: احمد تشکینی رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و مسؤل طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت به اتفاق هیأت همراه در سفر به استان بوشهر از چندین واحد صنعتی که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده اند، بازدید نمودند.

به گزارش طلانیوز: نماینده وزیر صمت در این سفر که روز پنجشنبه پانزدهم مهرماه و به منظور شناسایی ظرفیت های استان بوشهر و تدوین برنامه های مدون برای تکمیل واحدهای صنعتی و معدنی و تأمین مالی آنها انجام شد، از طرح های شرکت ارکان شیمی جنوب، شرکت پرشین شیمی گستر، شرکت پلی استرآریان بوشهر، شرکت جی لیان جی، شرکت صنعت پلاست پارس لیان، کربنات کلسیم اکباتان، شرکت فرانورگستر جنوب و شرکت کارا مدارالکترونیک آسیا که با مشارکت این بانک تأمین مالی شده اند، بازدید کرد.
شرکت پرشین شیمی گستر به تولید کود شیمیایی فسفات ساده و تریپل و اسید فسفریک با ظرفیت تولید سالیانه 180هزار تن اشتغال دارد. این شرکت از بانک صنعت و معدن یک هزار میلیارد ریال تسهیلات ریالی و 6 میلیون و 765 هزار یورو تسهیلات ارزی در قالب تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش دریافت داشته است.
شرکت ارکان شیمی جنوب که محصول تولیدی آن کود شیمیایی ماکرو و کامل، فسفات ساده و سولفات پتاسیم با ظرفیت تولید سالیانه 150 هزار تن می باشد، از این بانک یک هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش دریافت نموده است.
شرکت فرا نور گستر جنوب به تولید انواع لامپ ال ای دی و کم مصرف و کلید مینیاتوری با ظرفیت یک میلیون و 660 هزار عدد در سال مبادرت داشته و از بانک صنعت و معدن 210 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش دریافت کرده است.
شرکت کارا مدار الکترونیک آسیا نیز انواع مدار چاپی با ظرفیت 300 هزار متر مربع در سال تولید می کند؛ بانک صنعت ومعدن تاکنون 310 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش به آن اختصاص داده است.
شرکت جی لیان جی، انواع ورق پلی کربنات و اکرلیک تخت با ظرفیت 4 هزار و 440 تن در سال تولید می کند و 640 میلیارد ریال تسهیلات از بانک صنعت و معدن دریافت کرده است.
شرکت پلی استرآریان بوشهر با محصول تولیدی انواع الیاف پلی استر و منسوجات بی بافت با ظرفیت 12 هزار و 750 تن در سال، در حال حاضر غیرفعال است و از این بانک، 46 میلیارد ریال تسهیلات دریافت نموده است.
شرکت صنعت پلاست پارس لیان، انواع ورق پلی کربنات و اکرلیک چند جداره با ظرفیت 4 هزار و 400 تن در سال تولید می نماید که 640 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن به این شرکت تعلق گرفته است.
شرکت کربنات کلسیم اکباتان با محصول تولیدی آهک هیدراته و کربنات کلسیم رسوبی و طبیعی و سنگ آهک خرد شده به ظرفیت 113 هزار و 520 تن در سال هم اکنون در دست احداث می باشد و از بانک صنعت و معدن 522 میلیارد ریال و 7 میلیون و 275 هزار یورو تسهیلات سرمایه ثابت دریافت کرده است.
شرکت تعاونی کشتی سازی گروه 2718 نیز که پس از بهره برداری به تعمیر و ساخت انواع شناورهای فلزی مبادرت خواهد داشت،270 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت از این بانک دریافت داشته است.
همچنین وزیر جهاد و کشاورزی به اتفاق هیئت همراه نیز روز جمعه از طرح شرکت پرشین شیمی گستر که از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده است، بازدید به عمل آورده اند.
در این بازدیدها فعالان صنعتی و معدنی استان بوشهر مسائل و مشکلات خود را در دیدار رو در رو با مسؤلان مطرح کردند که برای حل آنها از سوی مسؤلان ذیربط قول پیگیری و مساعدت داده شد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن

بازدید از طرح های تأمین مالی شده از سوی بانک صنعت و معدن

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه