// کد مطلب: ۱۲۷۰۰۵

رئیس شعبه گرگان:

چرخش‌های استراتژیک مدیرعامل بیمه رازی، انرژی جدیدی برای شعب ایجاد کرد

چرخش‌های استراتژیک مدیرعامل بیمه رازی، انرژی جدیدی برای شعب ایجاد کرد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: رئیس شعبه گرگان شرکت بیمه رازی، از تحقق ۱۹۴ درصدی بودجه تعریف شده برای این شعبه خبر داد و گفت: با توجه به چرخش‌های استراتژیک ابلاغی از سوی مدیرعامل، شبکه فروش با قدرت و خدمات به‌روزتری در صنعت بیمه فعالیت دارند.

به گزارش طلانیوز: فاطمه پورهادی در گفت‌وگو با روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی در رابطه با عملکرد شعبه گرگان در شش ماهه نخست سالجاری که منجر به رشد قابل توجه و قرارگیری در بین سه شعبه برتر شرکت بیمه رازی شد، گفت: شرکت بیمه رازی با حضور جناب آقای جباری به عنوان مدیرعامل، حرکت رو به رشدی را تجربه کرد و انرژی حضور ایشان در تمام بخش‌های شرکت برای کسب تجربه جدید و موفقیت بروز کرد.
رئیس شعبه گرگان شرکت بیمه رازی، ادامه داد: تاکید مدیریت عامل شرکت بر امضا قراردادهای بزرگ تاثیر قابل توجهی در عملکرد شعب داشت و روح جدیدی به شعب و نمایندگی‌های شبکه فروش منتقل کرد.
او خاطرنشان کرد: ابلاغ پنج چرخش استراتژیک و افزایش سرمایه شرکت در رشد و حرکت شعب و نمایندگی‌ها تاثیر بسزایی داشته است.
پورهادی ادامه داد: شعبه گرگان در شش ماهه نخست سالجاری به ۱۹۴ درصد بودجه تدوین شده خود دست پیدا کرده که نسبت به مدت مشابه رشد ۲۳۶ درصدی را به ثبت رسانده است.
او تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال هدف بر آن است تا با نگاه به قراردادهای بزرگ به بازارهای جدید ورود کرده و بسته‌های بیمه‌ای به زیرمجموعه‌های طرف قرارداد عرضه کنیم که در این زمینه نگاه ویژه‌ای به بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، مسئولیت، آتش سوزی، باربری و مهندسی وجود دارد.
رئیس شعبه گرگان خاطرنشان کرد: بیمه عمر و سرمایه گذاری در استان گلستان به عنوان یکی از بیمه‌های ضعیف شناخته می‌شود از این رو با رصد دقیق بازار برای شش ماهه دوم سالجاری برنامه دقیق و مدونی در راستای کسب سهم قابل توجه از این بیمه‌نامه را طراحی و اجرا شده است.
پورهادی گفت: در زمینه بیمه‌نامه عمر و سرمایه گذاری در شش ماهه نخست سال گذشته ۷۶۰ میلیون تومان حق بیمه به ثبت رسید که این میزان در مدت مشابه سالجاری به ۲ میلیارد تومان افزایش یافته است و برنامه ریزی بر آن است تا این رقم به ۵ میلیارد تومان افزایش یابد.
او افزود: در بیمه‌های مهندسی نیز میزان فروش این بیمه نامه در شش ماهه نخست سال گذشته تنها ۴۱ میلیون تومان بوده که در مدت مشابه سالجاری حجم فروش به ۵۶۳ میلیون تومان افزایش یافته و ۴۹۰ درصد تحقق هدف را به همراه داشته است.
رئیس شعبه گرگان در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه در راستای استراتژی نماینده محوری چه اقدامی صورت گرفته است، بیان کرد: در راستای تحقق این مهم در هر ماه دو جلسه آموزشی به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود تا نمایندگان برای حضور همه جانبه در بازار آمادگی داشته باشند. از سرفصل‌های این دوره‌ها می‌توان به بازاریابی بیمه عمر و سرمایه‌گذاری اشاره کرد که خروجی بسیار مناسبی به همراه داشته است.
پورهادی افزود: با نظارت و همراهی ستاد اختیارات بیشتری در زمینه صدور مجوزها به نمایندگانی که عملکرد قابل توجهی داشته‌اند، اعطا شده است و این در حالی است که جلسات دو سویه با نمایندگان به صورت عمومی و خصوصی برای تبادل نظر و رفع مشکلات برگزار می‌شود.
او در انتها آغاز به کار مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی، را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: مرکز ارتباط ۲۴ ساعته شرکت بیمه رازی، حجم تماس با شعب را کاهش داده و به لحظه توانایی پاسخ به سوال افراد را دارد که این موضوع عامل تقویت ارتباط با برند رازی از سوی مشتریان و همراهان شده است.

چرخش‌های استراتژیک مدیرعامل بیمه رازی، انرژی جدیدی برای شعب ایجاد کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه