// کد مطلب: ۱۲۷۰۴۶

مدیرعامل بیمه نوین در گردهمایی مدیران، روسای شعب و نمایندگان برتر

بیمه نوین در قالب یک مجموعه واحد و یک هدف مشترک در حرکت است

بیمه نوین در قالب یک مجموعه واحد و یک هدف مشترک در حرکت است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: گردهمایی یک روزه مدیرعامل، معاونان، مدیران، رؤسای شعب و نمایندگان برتر بیمه نوین با هدف تبیین اهداف و به منظور هم‌افزایی جمعی برگزار شد.

به گزارش طلانیوز: حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در بخشی از این نشست با اشاره به آنکه هر موفقیتی در سازمان نتیجه کار جمعی است افزود: بیمه نوین شرکتی است در قالب یک مجموعه واحد و برای یک هدف مشترک که در مسیر رشد خود از توان تک‌تک اجزا در تمام بخش‌ها با برخوردرای از نگاه همدلانه و تلاش جمعی برخوردار بوده است. دوران خروج از بحران و شکوفایی شرکت، مصادف با اوج‌گیری کرونا، تشدید تحریم‌­ها و رکود اقتصاد داخلی و وقوع برخی بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله شد اما هیچ یک از این حوادث مانع حرکت در مسیری که هدف‌گذاری کرده بودیم، نشد.

وی با تأکید بر لزوم برخورداری از نگاه آینده‌­نگرانه و یادگیری از حوادث گفت: به ما گوشزد می‌کنند که بیاموزیم بر اساس شرایط زمان برنامه­‌ریزی و عمل کنیم. یادگیری بزرگ­ترین دارایی ما برای تحقق اهداف است، در غیر این صورت بیمه نوین هنوز شرکتی با زیان انباشته و درگیر برخی مسائل گذشته بود اما امروز ما شرکتی با پرتفوی فراتر از هزار میلیارد تنها در شش ماه هستیم که برای اهداف بالاتر و پرتفوی بیشتر تلاش می‌کنیم.

کریم‌خان زند مشتریان را اصلی­‌ترین عامل بقای هر کسب و کاری دانست و افزود: نگاهی به تجربه موفق‌ترین شرکت­‌ها حکایت از آن دارد که آنها هرگز نسبت به مشتریان خود رویکرد سهل انگارانه‌ای نداشتند. در شرکت‌­های بیمه این اصل بسیار حائز اهمیت است که استراتژی­‌های محصولی و خدماتی در بخش­‌های صدور و خسارت کاملا براساس نیاز و دغدغه مشتریان طراحی شود.بر همین اساس نیز در شرکت بیمه نوین تعامل با مشتریان وظیفه‌ایست که بار اصلی آن را شعب و شبکه فروش بر عهده دارند و می­‌بایست صدای آنان و دغدغه‌شان را به گوش مدیران در ستاد برسانند.

وی در ادامه با تاکید بر آنکه پیروی از دستورالعمل‌ها و فرآیندها از الزامات عملکردی در بیمه نوین است خاطرنشان کرد: همه واحدها از بخش‌های صدور، خسارت، مالی تا شعب و باجه‌ها باید طبق استانداردهای معینی، فرآیندها و رویه‌های اجرایی را دنبال کنند. این رویکرد به این معناست که سطح خدمات ارائه شده در شرکت بیمه نوین در شعبه لار با شعبه مرکزی در تهران یا باجه شرکت در شاهرود کاملاً یکسان و براساس یک فرآیند واحد باید صورت گیرد.

مدیرعامل بیمه نوین در پایان گفت: شرکت بیمه نوین اکنون در جایگاه قابل قبولی قرار دارد اما اگر نگاهی به آینده نداشته باشیم و بر اساس مقتضیات زمان برنامه ریزی و حرکت نکنیم، خیلی زود در رقابتی که هر روز سخت­‌تر می‌شود، دچار آسیب خواهیم شد. سرعت عمل ما در شرایط فعلی و عدم توقف در برابر چالش­‌ها بسیار مهم است و از آن مهم­تر کار کردن در قالب یک تیم برای یک هدف است.

همچنین در بخش‌­های دیگری از این نشست، معاونان مدیرعامل و مدیر امورشعب، نمایندگان و کارگزاران نیز در حوزه‌­های مختلف به بررسی وضعیت موجود و ارائه برخی راهکارهای اجرایی در جهت تسهیل امور و ارتقای عملکردی شرکت در بخش‌­های مختلف پرداختند.

برگزاری کارگاه آموزشی کوچینگ فردی نیز از دیگر برنامه­‌های جانبی این گردهمایی یک روزه بود.

بیمه نوین در قالب یک مجموعه واحد و یک هدف مشترک در حرکت است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه