// کد مطلب: ۱۲۷۰۶۶

رپرتاژ اگهی /

ارزان ترین اجاره خودرو در وب سایت کیش استریت

ارزان ترین اجاره خودرو در وب سایت کیش استریت
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: امروزه اکثر افراد ترجیح می‌ دهند که در هنگام سفر خودروی شخصی خود را به همراه داشته باشند تا گردش خود را در هر زمان از شبانه روز و به هر نقطه‌ ای از شهر که تمایل دارند، انجام دهند. اما در سفر به بعضی از شهرها یا جزیره ها مانند جزیره کیش سفر با خودروی شخصی به صرفه نبوده و مدت زمان زیادی را باید تا شهر مورد نظر طی کرد. به همین سبب برخی از شرکت ها و سایت ها در شهرهای مختلف شرایطی را فراهم آورده اند، تا افراد بتوانند خودروی مورد نظر خود را اجاره کرده و مانند یک خودروی شخصی در طول سفر این ماشین را همراه داشته باشند.

به گزارش طلانیوز: این در حالی است که قطعاً هزینه اجاره خودرو برای مسافران مسئله بسیار مهمی می باشد. سایت کیش استریت توانسته علاوه بر قابلیت اجاره انواع خودرو و موتور، اجاره خودرو ارزان در کیش را نیز برای مسافران گرامی فراهم کند. در ادامه این مبحث به معرفی سایت کیش استریت جهت اجاره خودرو ارزان در کیش می پردازیم.

معرفی سایت کیش استریت

سایت کیش استریت یکی از سایت های معتبر در زمینه اجاره انواع خودرو، موتورها و اسکوترهای برقی می باشد که توانسته در کنار فراهم نمودن با کیفیت ترین خودروها برای مسافران هزینه های متعارف و مناسبی را نیز ارائه دهد.
مسافران گرامی می توانند با مراجعه به سایت کیش استریت، به سادگی و در کمترین زمان ممکن خودروهای موجود در سایت را بررسی کرده و با توجه به بودجه خود، مدل ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنند. انواع مختلفی از ماشین های شیک و به روز دنیا در سایت کیش استریت موجود است که دارای قیمت‌ های مختلفی برای اجاره هستند. به عنوان مثال از انواع ماشین های مقرون به صرفه موجود در سایت کیش استریت می توان به هیوندای سوناتا، توسان، اپتیما، سراتو، مزدا ۳، فورد تاروس و بسیاری موارد دیگر نام برد. تمامی این خودرو ها دارای ظاهر زیبا و به روز هستند و از لحاظ فنی کاملا با کیفیت می باشند.

شرایط اجاره خودرو در کیش استریت

سایت کیش استریت بستری را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی و تنها با چند کلیک ساده خودروی مورد نظر خود را رزرو کنند. همچنین این امکان برای افرادی که تمایل به رزرو حضوری دارند فراهم شده است که به دفاتر موجود در تهران و یا کیش مراجعه کرده و رزرو خود را به ثبت برسانند. شرایط اجاره خودرو در سایت کیش استریت بسیار ساده می باشد و تنها کافیست افراد دارای گواهینامه باشند و یک چک و یا مبلغی را به صورت نقدی به میزان تعیین شده به عنوان ودیعه نزد سایت قرار دهند. لازم به ذکر است که مبلغ ودیعه و یا چک پس از تحویل خودرو توسط مسافران به شرکت عودت داده خواهد شد. سایت با این شرایط خاص توانسته بستر مناسبی برای افرادی که دسته چک ندارند نیز فراهم کند تا همه مسافران بتوانند از امکانات سایت بهره مند شوند.


برای ثبت رزرو‌ آنلاین، مسافران گرامی باید به سایت کیش استریت مراجعه کرده و خودروی مورد نظر خود را از بین تمامی انواع مدل های ماشین موجود در سایت انتخاب کنند. سپس پس از وارد کردن تاریخ تحویل و عودت ماشین و انتخاب پرداخت کل هزینه یا ۳۰ درصد کل مبلغ به عنوان ودیعه، می توانند به مرحله بعدی برای ثبت رزرو راه پیدا کنند. در مرحله بعد مسافران باید اطلاعات فردی خود را ثبت کرده یا وارد حساب کاربری خود شوند. پس از ثبت اطلاعات فردی مسافران گرامی باید وارد درگاه پرداخت بانکی شده و مبلغ مورد نظر برای تعداد روزهای رزرو پرداخت کنند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که درگاه بانکی سایت در بانک مرکزی ثبت شده و یک درگاه امن برای پرداخت مشتریان عزیز می باشد.

ارزان ترین اجاره خودرو در وب سایت کیش استریت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه