// کد مطلب: ۱۲۷۱۱۰

تجلیل از نمایندگان برتر شعبه قزوین بیمه دانا

تجلیل از نمایندگان برتر شعبه قزوین بیمه دانا
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: معاون بازاریابی و شبکه فروش و مدیر امور نمایندگان بیمه دانا از شعبه قزوین بازدید و با کارکنان آنها گفتگو کردند.

به گزارش طلانیوز: به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در راستای تشویق شبکه فروش و تقدیر از نمایندگان برتر، عباس عمران پور معاون بازاریابی و شبکه فروش به اتفاق حسن زیادخانی مدیر امور نمایندگان روز اول آذر ماه جاری از شعبه قزوین بازدید و طی مراسمی از نمایندگان فروش در رشته های مختلف تقدیر به عمل آوردند.
در ابتدای مراسم رسولی رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان قزوین ضمن برشمردن مشکلات نمایندگان، خواستار پیگیری و رفع آن شد و همچنین درخواست کرد با توجه به روند رو به رشد شعبه قزوین، افزایش نیروی انسانی و تفکیک واحد خسارت اتومبیل به محل مناسب در برنامه‌های مدیران ارشد قرار گیرد .
در ادامه نوروزی رییس شعبه قزوین ضمن خیرمقدم و ارائه گزارشی از عملکرد شعبه، تحقق بودجه و رضایت‌مندی مشتریان را اهم اهداف شعبه دانست و اظهار امیدواری کرد در سال آینده رتبه اول کسب پرتفوی استان را بدست بیاورند که در حال حاضر با اختلاف اندک متعلق به یک شرکت بیمه دیگر است.
سپس عمران پور معاون بازاریابی و شبکه فروش عملکرد شعبه قزوین را از نظر تحقق بودجه و نسبت خسارت قابل قبول دانست و همچنین عملکرد بیمه‌دانا در طرح مهردانا را از نقاط قوت عملیات بیمه‌گری دانست و خواستار فعالیت نمایندگان در طرح‌های جدید بخصوص رفاه دانا شد.
در پایان از نمایندگان برتر در هر رشته با اهدای لوح تقدیر به شرح زیر قدردانی شد.
رتبه 1‏-‏-زهرا آفتابی 2‏-علی رسولی 3‏- ایمان عدل 4‏- علیرضا شکوه حجتی 5‏- ابراهیم رحمانی

تجلیل از نمایندگان برتر شعبه قزوین بیمه دانا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه