// کد مطلب: ۱۲۸۹۶۶

برگزاری معارفه معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران

برگزاری معارفه معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: با حضور مدیر عامل،اعضای هیات مدیره و اعضای هیات عامل بانک ملی ایران،مراسم معارفه معاون بانکداری جامع این بانک برگزار و علیرضا صادقی به این سمت منصوب شد.

به گزارش طلانیوز: دکتر محمدرضا فرزین در این مراسم با اشاره به ایجاد این معاونت جدید در ساختار بانک ، گفت:ضروری است که رویکردهای بانک ملی ایران در عرصه بانکداری جامع،تجاری و شرکتی تقویت شود.
وی تاکید کرد:باید با اصلاح ساختار و رویه های بانک در استان ها و شهرها،چابکی لازم برای توسعه بانکداری شرکتی ایجاد شود.
فرزین تاکید کرد:بانک ملی ایران در بانکداری خرد و بانکداری تجاری دارای ظرفیت های مختلفی است که موجب شده تا در این عرصه پیشرو باشد اما می توان با حفظ سودآوری، نقش پر رنگ تری در این عرصه ایفا کند.
وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد بانک ملی ایران در نشست روز گذشته رئیس جمهور با مدیران عامل بانک ها گفت:رئیس جمهور محترم از رویکرد بانک ملی ایران برای ورود به پروژه های بزرگ استقبال کردند، لذا ضروری است تا با تقویت بانکداری شرکتی،این هدف محقق شود.
فرزین با اشاره به توانمندی های صادقی ابراز امیدواری کرد که بانکداری شرکتی در دوران ایشان،رونق گیرد.
صادقی نیز در این مراسم گفت:در بانکداری نوین،محوری ترین الزام برای ارائه خدمات و محصولات بانکی،نیاز مشتریان است و هر نقشه راهی بر اساس این اولویت تنظیم می شود.
وی افزود:می توان با پایبندی به استراتژی ها و بهره گیری از ظرفیت های بانک،محصولات و خدمات مناسب تری را برای پاسخگویی به نیاز مشتریان تعریف کرد.

برگزاری معارفه معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه