// کد مطلب: ۱۲۹۱۶۴

رپرتاژ اگهی /

کارآمدترین و جدیدترین تکنیک های فروش و بازاریابی به روش سید محمد هادی طلوعی

کارآمدترین و جدیدترین تکنیک های فروش و بازاریابی به روش سید محمد هادی طلوعی
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: شما می بایست بر روی تمامی تکنیک های فروش مسلط باشید و برای ارائه محصولات خود با برنامه پیش بروید یعنی به عبارتی باید مشتری خود را کاملاً بشناسید و پیش از حضور در جلسه سطح اطلاعات خود را در مورد مشتری بالقوه خود بالا ببرید، در این متن به شرح موثر ترین تکنیک ها خواهیم پرداخت.

به گزارش طلانیوز: کارآمدترین و جدیدترین تکنیک های فروش و بازاریابی به روش سید محمد هادی طلوعی :
اگر در حال مطالعه این مقاله هستید یعنی قرار است محصولی را به فروش برسانید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر برای این امر می باشید، در گام نخست اجازه دهید به شما از این بابت تبریک بگوییم چرا که بر این مسئله آگاه اید که بازاریابی حرفه ای یک فن اکتسابی است، اما اگر به دنبال کسب اطلاعات مفید در باب تکنیک های فروش و بازاریابی هستید مقاله درستی را برگزیده اید چرا که در این متن آقای سید محمد هادی طلوعی سعی بر آن دارد تا جدیدترین متد ثابت شده در این حوزه را با شما به اشتراک بگذارد.

راهکارهای افزایش فروش
اهمیت یادگیری تکنیک های فروش :
با یک سرچ ساده در اینترنت ممکن است با ده ها و یا صدها روش تحت عنوان روش های بازاریابی مواجه شوید و احتمالاً در بین سیل عظیم اطلاعات سردرگم خواهید شد، لازم به ذکر است که برخی از این تکنیک ها کاملاً قدیمی به شمار می روند و شاید با توجه به شرایط فعلی مثمر ثمر نباشند اما در این مقاله قرار است با برترین تکنیک های فروش آشنا شویم تا دیگر نیازی به استفاده از روش های قدیمی نباشد .
بر اساس یک ضرب المثل قدیمی چینی : " اگر قرار است فردی را برای یک وعده طعام دهید به او ماهی بدهید اما اگر قرار است او را برای یک عمر سیر کنید ماهیگیری را به او یاد بدهید "
ما نیز دقیقاً قصد آموزش فنون پایه این هنر را داریم، برای آموزش تنها کافیست مشتاق باشید و هوشیار و اطلاعات درج شده در این مقاله را به خوبی به ذهن بسپارید.
به یاد داشته باشید که هیچ کدام از افرادی که امروزه به عنوان فروشنده برتر و یا بازاریاب حرفه ای قلمداد می شوند از همان ابتدا حرفه ای نبوده اند بلکه با مطالعه و تلاش توانسته اند مسیر را هرچند سخت و پرپیچ و خم طی نمایند، البته ما اینجا هستیم تا این روند را برای شما تسهیل نماییم و قرار نیست با آزمون و خطا تکنیک های فروش را یاد بگیرید و یا درعوض تباه شدن چند قرارداد کسب تجربه نمایید .
هرگز نمیتوان تاثیر تکنیک های قدیمی را انکار کرد اما با توجه به ارتقاء سطح هوشیاری مشتریان شاید امروزه دیگر نتوانند مثل قدیم کارساز باشند، متد های پیشین همانند یک تیغ کند عمل می کردند یعنی شاید با اصرار و تکرار ببرند اما بسیار دیر و نه آنچنان راضی کننده، همیشه به یاد داشته باشید که مشتری شما از اینکه جنسی به او تحمیل می شود متنفر است و تمایل دارد تا در حین خرید به صورت کاملاً آزادانه انتخاب کند. پیش از آنکه در باب تکنیک های فروش متبحرانه بیاموزید می بایست در مورد چگونگی برقراری ارتباط موثر و شکل گیری یک فروش دو سر برد بیاموزید چرا که در واقع تکنیک فروش در این دو هنر خلاصه می شود.
هنگامی که شما از یک مشاور برای آموختن قواعد و تکنیک های فروش کمک بگیرید او می تواند قوانین را با محصول و فضای کاربری شما منطبق کند چرا که هر چند اصول و استانداردها ثابت هستند اما با توجه به نوع کسب و کار گاهی در جزئیات متفاوت می شوند و ممکن است برخی از تکنیک ها مفیدتر واقع شوند، در ادامه در باب تمامی تکنیک ها و ایده های موثر فروش صحبت خواهیم کرد.
ارتقا فروش با آموزش

آشنایی اولیه با تکنیک های فروش :
روش فروش در واقع متدی هوشمندانه می باشد که بر اساس روش های ثابت شده شکل گرفته است، یک مشاور فروش بر اساس دانش + استعداد + تجربه و با کمک گرفتن از علم روانشناسی شما را آموزش خواهد داد تا با ایجاد رضایت در مشتری هایتان؛ آنها را به خریدارن ثابت تبدیل کنید .
در مبحث فروش و بازاریابی لزوماً نباید یک محصول فروخته شود بلکه گاهی یک فرد در حال ارائه هنر و یا توانایی شخصی خود می باشد، از این رو میتوان گفت که ارائه هر نوع توانایی هم در دسته بازاریابی به شمار می رود به طور مثال اگر به عنوان یک مدرس به دنبال جذب هنرجو هستید شما هم باید کماکان به این قوانین مسلط باشید و به نوعی محصول شما دانش شماست.
به عبارت دیگر بحث فروش تنها منوط به ارائه یک کالا نیست و در واقع همگی ما در طول زندگی در حال بازاریابی و مذاکره هستیم پس چرا نباید قانون و قواعد آن را بدانیم تا بتوانیم راحت تر کارهای خود را پیش ببریم ؟

وجه تمایز متد فروش با پروسه فروش
در برخی از موارد شاهد این هستیم که واژه‌ های " متد فروش" و " پروسه فروش" بعضا به جای یکدیگر استفاده می شوند در صورتی که این دو در عمل با یکدیگر متفاوت هستند .
پروسه فروش در حقیقت به مسیری اطلاق می گردد که قرار است یک مشتری آن را طی کند و در نهایت به عنوان یک خریدار عملیات خرید را انجام دهد، همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید این مسیر از ابتدا (قیف فروش) شروع شده و در نهایت به لوله فروش ختم می گردد.
پروسه فروش در مورد تمامی فرصت ها، درصد پیروزی و حجم فروش سخن می گوید و یک فروشنده متبحر میتواند با به کارگیری تکنیک های فروش این پروسه را به نحو احسن هدایت کند، به عبارت ساده تر شما بر اساس متد فروش صحیح یا غلط می توانید پروسه فروش را کوتاه تر و یا طولانی تر کنید و این موضوع کاملاً بستگی به مهارت های شما دارد و شما باید بیاموزید تا بدانید آنها را در چه قسمتی از پروسه فروش استفاده کنید تا نقش مثبتی به دنبال داشته باشند.
همیشه این نکته را به ذهن بسپارید که تکنیک های فروش در حقیقت بر روی فروش تاکید ندارند بلکه محوریت آنها بر اساس مهارت و تکنیک های ارتباط است و از انواع آنها میتوان یادگیری زبان بدن، برقراری ارتباط با طرف مقابل، فنون مذاکره و … را نام برد.


این مطلب رپرتاژ اگهی بوده و سایت طلانیوز هیچگونه مسولیتی در قبال آن ندارد .....

کارآمدترین و جدیدترین تکنیک های فروش و بازاریابی به روش سید محمد هادی طلوعی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه