// کد مطلب: ۶۷۷۳۲

بورس بازارهای نوظهور مکانی پُرسود برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۹

بورس بازارهای نوظهور مکانی پُرسود برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:بانک استنلی مورگان آمریکا پیش بینی کرد که در سال جدید میلادی، بازارهای نوظهور مکان خوبی برای سرمایه گذاری در بورس هستند.

به گزارش راشاتودی، بانک مورگان استنلی آمریکا اعلام کرد بازارهای بورس در اقتصادهای نوظهور در سال گذشته میلادی سال سختی را داشتند؛ اما پیش بینی می شود که در سال ۲۰۱۹ میلادی رشد پایداری در این اقتصادها وجود داشته باشد و سودهی بورس آنها روند صعوی به خود گیرد.

این بانک سرمایه گذاری آمریکایی اعلام کرد بازار بورس اقتصادهای نوظهور در سال جدید میلادی از کم وزنی به وزن اضافی تغییر رویکرد خواهند داشت؛ در حالی که بازار بورس ایالات متحده در شرایط کم وزنی باقی خواهد ماند. استنلی مورگان در چشم انداز استراتژی جهانی برای سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرد به نظر ما رکود بازار بورس در بازارهای نوظهور پایان یافته و در حال توجه بیشتر به اقتصادی های نوظهور هستیم.

به گفته این بانک آمریکایی، بسیاری از سرمایه گذاران در سال ۲۰۱۸ میلادی سرمایه های خود را از بازارهی نوظهور برداشت کردند و بیشتر دارایی های خود را به آمریکا به دلیل افزایش سود اوراق قرضه آوردند. اما در سال ۲۰۱۹ میلادی، عملکرد بازارهای نوظهور بهتر از بازارهای توسعه یافته خواهد بود.

در میان فضای بازارهای نوظهور، برزیل، تایلند، اندونزی، هند، پرو و لهستان دارای پُرسود خواهند بود؛ در حالی که مکزیک، فیلیپین، کلمبیا، یونان و امارات متحده عربی کم سود خواهند بود. این بانک سرمایه گذاری، رشد ۸ درصدی بورس را برای شاخص بازارهای نوظهور در سال ۲۰۱۹ میلادی که شاخص بورس ۲۴ کشور در این منطقه را بررسی می کند، پیش بینی کرد. استنلی مورگان رشد ۴ درصدی را برای شاخص بورس اروپا و اس اند پی ۵۰۰ در سال ۲۰۱۹ میلادی برآورد کرده است.

پیش بینی از رشد اقتصادی در سرتاسر بازارهای نوظهور توسط استنلی مورگان در سال ۲۰۱۹ میلادی ۴.۷ درصد و این رقم برای سال ۲۰۲۰ میلادی ۴.۸ درصد است. ضمن اینکه رشد اقتصادی آمریکا در سال جاری میلادی ۲.۳ درصد و برای سال ۲۰۲۰ میلادی ۱.۹ درصد پیش بینی شده است.

چالش اصلی برای دارایی های آمریکا در سال ۲۰۱۹ میلادی آن است که خبرهای خوب و بد مشکلاتی را برای بازارهای آمریکا ایجاد می کنند؛ ضمن اینکه در پیش گرفتن سیاست های سفت و سخت فدرال رزرو به معنای انتظار برای رشد بهتر خواهد بود.ایبنا

بورس بازارهای نوظهور مکانی پُرسود برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۹

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه