// کد مطلب: ۶۷۸۵۰

اختصاصی/ هدف طلا در صورت صعود همچنان بالای ۱۳۰۰ دلار است

اختصاصی/ هدف طلا در صورت صعود همچنان بالای 1300 دلار است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:روز گذشته طلای اتی امریکا در اوایل مبادلات رشد مناسبی را ثبت کرده بود و در اواخر مبادلات عصر بازار میزان رشد سطحی میانه داشت.بر اساس جداول تکنیکال روزانه همچنان بازار طلا افزایشی است .در مبادلات عصر روز گذشته طلای اتی در سطح 1289 دلاری قرار داشت و در حال حاضر در سطح 1284.70 دلار قرار گرفته است.

همچنین توانایی طلا در مبادلات دیروز در ادامه حمایت خرید از خود همزمان با ترمیم در شاخص بازارهای سهام هم عاملی بود که از افزایش قیمت حمایت کرد.به طور کلی اخلاق و خلق و خوی مبادله گران و سرمایه گذاران در ابتدای هفته رشد مثبت کرد که بخشی از دلیل آن امارهای اشتغال امریکا و رفتار بازار وال استریت بود .

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، جمعه ها را نیز مطرح کرد که سطح تورم ایالات متحده مشکل ساز نیست و فدرال رزرو در سیاست پولی خود انعطاف پذیر است و همچنین شرایط بازار را نیز تحمل و درک می کند. ایالات متحده و چین دور جدید مذاکرات تجاری را از دیروز شروع کردند، در حالی که خوش بینی ها در مورد رسیدن به توافقی تجاری افزایش یافته است.

بسته شدن بخشی از فعالیت های دولت امریکا وارد 3 هفته شد که البته به نظر می رسد تاثیر چندانی در بازار ها نداشته است.

عامل کلیدی خارج از بازار ها روند شاخص دلار است که روز گذشته ضعیف شد ،اما در مبادلات امروز رشد ثبت کرد که همین موضوع باعث افت طلا شد.همزمان قیمت نفت هم روز گذشته رشد داشت و بالای 49 دلار قرار داشت که امروز اما افت کرد و در سطح 45 دلاری است.افت ارزش نفت معمولا باعث افت در دیگر بازارهای کالایی از جمله طلا می شود.

8_z_gold

از نظر تکنیکال طرفدران بازار افزایشی به طور کلی در آینده نزدیک برتری تکنیکال دارد .بر اساس چارت های تکنیکال روند افزایشی تایید شده است.

هدف نهایی طلا در صورت صعود رسیدن به بالای 1300 دلار است .در مسیر صعود اولین سطح مقاومتی 1297 دلار در هر اونس است و بعد از ان بالاترین رقم هفته گذشته 1300.40 دلار مقاومت خواهد کرد.

در مسیر افت اما هدف نهایی طلای فوریه رسیدن به زیر قیمت 1260 دلار در هر اونس است .در مسیر اولین حمایت را سطح 1284.10 انجام می دهد و بعد از آن پایین ترین قیمت هفته گذشته 1278.10 دلار از طلا حمایت خواهد کرد .

8_zan_silver

در بازار نقره اتی هم برتری تکنیکال با بازار افزایش است .هدف نهایی طلا در صورت صعود رسیدن به بالای سطح 16 دلاری است . در مسر صعود اولین مقاومت را از سطح 15.055 دلاری داریم و بعد از ان سطح 16 دلاری مقاومت خواهد کرد.

در مسیر افت هم هدف نهایی فرستادن نقره به زیر قیمت 15.25 دلاری است .در این مسیر اولین حمایت را سطح 15.564 دلاری انجام می دهد و بعد از ان سطح 15.50 دلاری از نقره حمایت خواهد کرد.

اختصاصی/ هدف طلا در صورت صعود همچنان بالای 1300 دلار است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه