// کد مطلب: ۶۸۹۶۲

اختصاصی/ خوب ،بد ،زشت بازار جمعه

اختصاصی/ خوب ،بد ،زشت بازار جمعه
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: ریچارد بیکر ،سردبیر اوریکا رپورت  پتانسیل رشد بیشتر طلا را تحت تاثیر دور جدید از اطلاعات آماری اقتصاد های جهان می بیند.

به گزراش کیتکو،بیکر گفت:" انعکاس خوب و بد این هفته را ما در گزارش آمارهای شغلی دیدم و زشت را هم در خارج از مرزهای امریکا ." ..." ایجاد شغل های جدید کم شمار و افزایش قوی در میزان پرداخت ها نشان از یک اقتصاد پر نوسان(پر جنب و جوش ) داخلی دارد .بد ماجرا کاهش بزرگ در میزان ایجاد شغل های جدید بود که از کند شدن رشد اقتصادی خبر می داد."

در این بین این تحلیلگر گفت که اروپا و چین هر دو اعداد زشت اقتصادی را شاهد بودند و رئیس بانک مرکزی اروپا ،ماریو دراگی نگرانی خود را از چشم انداز رشد این بلوک اقتصادی اعلام کرده است و اعلام شد این بانک برنامه های محرک اقتصادی را پیگیری خواهد کرد .

به طور کلی طلا تغییر چندانی در مبادلات هفته گذشته نداشت .فلز زرد روز پنجشنبه به سطح 1280 دلاری افت کرد و روز جمعه بعد از انتشار امارهای شغلی 1300 دلار در هر اونس را تست کرد.

"مهمتر از همه طلا رشد جامد و محکمی را تحت تاثیر روند بازار سهام و بازار کالایی تجربه کرد ....همچنین این اتفاق برای رشد بیشتر طلا موثر است ،در حالیکه سود اوراق قرضه 10 ساله همچنان زیر 1 درصد است .

اختصاصی/ خوب ،بد ،زشت بازار جمعه

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه