// کد مطلب: ۷۱۰۹۳

سود سهامداران بیمه نوین پرداخت شد

سود سهامداران بیمه نوین پرداخت شد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:سود سهام سهامداران حقیقی شرکت بیمه نوین به حساب آنان واریز شد.

در مصوبه مجمع عمومی سالیانه بیمه نوین در تاریخ ١٣٩٨/٠٤/٢٦، به ازای هر سهم، مبلغ ٣٠ ریال سود شناسایی شد که این سود به حساب‌های اعلام شده سهامداران حقیقی واریز شد.

پرداخت سود سهامداران حقیقی این شرکت، مطابق جدول زمان‌بندی منتشر شده در سامانه کدال، از ابتدای شهریور ماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد. زمان پرداخت سود سهامداران حقوقی نیز از تاریخ ١٣٩٨/١١/١ لغایت ١٣٩٨/١١/٣٠خواهد بود.

بر اساس این گزارش، سود سهام سهامداران حقیقی، که شماره حساب خود را به‌طور صحیح اعلام کرده‌اند، در تاریخ ١٣٩٨/٠٦/٠٢ واریز شده است. واریز نشدن سود سهام برخی از سهامداران حقیقی ناشی از عدم اعلام شماره حساب و یا مسدودی حساب آنان است که با پیگیری کارشناسان مربوطه در مدیریت امور سهام، تا پیش از پایان ماه جاری، این نواقص برطرف و سود مربوطه به حساب آنان واریز می­‌شود.

گفتنی است؛ سهامداران حقیقی محترمی که تاکنون سود سهام خود را دریافت نکرده‌اند، می‌­توانند جهت کسب آگاهی‌­های لازم با شماره تلفن دفتر مرکزی بیمه نوین ٢٣٠٤٧-٠٢١، بخش مدیریت امور سهام، تماس حاصل کنند و یا اطلاعات شماره حساب فعال خود را به دورنگار ٢٢٩٢٣٨٤٥-٠٢١ ارسال کنند.

سود سهامداران بیمه نوین پرداخت شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه