// کد مطلب: ۷۱۴۳۸

اختصاصی/در کوتاه مدت هدف نهایی صعود طلا ۱۵۶۶.۲۰ دلار در هر اونس است و افت نهایی پایین ۱۴۸۵ دلار

اختصاصی/در کوتاه مدت هدف نهایی صعود طلا 1566.20 دلار در هر اونس  است و افت نهایی پایین 1485 دلار
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: در مبادلات روز جمعه شاهد رشد قیمت طلا و نقره بودیم  و امروز هم روند تثبیتی را شاهدیم..اما کاهش ریسک های بازار در آنروز بازارها باعث فشار بر نقاضای مکان امن سرمایه فلزات گرابنها شد .با اینحال به باور جیم وایکوف، تحلیلگر در کیتکو ،هنوز به اندازه کافی نگرانی و عدم قطعیت هایی وجود دارد تا از قیمت های طلا حمایت شود .

مورد حمله به تاسیسات نفتی عربستان و احتمال تغییراتی در تنش ایجاد شده در تنش ایران و امریکا و مذاکرات به نظر شکست خورده چین و امریکا باعث شده تا سرمایه گذاران علاقه ای به پایان هفته با موقعیت گیری های بزرگ نداشته باشند .

به گزارش از رویترز،سرمایه در انتظار اظهارات تعدادی از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا،طی روزهای آتی هستند. بانک مرکزی آمریکا به تازگی برای دومین بار در سال جاری نرخ بهره را کاهش داده و لحن سیاستگذاران ارشد پولی آمریکا می تواند تاثیر مهمی بر بازارهای جهانی داشته باشد.

وضعیت تنش تجاری همچنان در بازار حاضر است و با توجه به گزارش رویترز مبنی بر مخالفت ترامپ با قرار دادی تجاری جزئی و ناقص و بازگشت هیئت تجاری چینی زودتر از زمان توافق شده ، تاثیر احتیاط و اندازه ای حمایت در بازارها دیده می شود ...

بر اساس منابع آگاه قرار بود چین در عوض لغو تحریم های هووآوی ، محصولات کشاورزی بیشتری از آمریکا خرید کند و دسترسی بیشتری را به محصولات امریکایی برای حضور در بازار خود خواهد داد ،ولی ترامپ تاکید کرد که شرایط اعلام شده از سوی چین به هیچ وجه کافی نیست و در ادامه چینی ها هم زودتر از زمان مورد توافق سفر تجاری خود را تمام کردند .

.همنچنی وضعیت حل نشده برگزیت هم در بازارها وجود دارد .. دادگاه عالی انگلیس قرار است طی روزهای آینده درباره قانونی یا غیرقانونی بودن اقدام بوریس جانسون ،نخست وزیر بریتانیا در تعلیق نشست های پارلمان ، رای نهایی را صادر کند.اگر رای بر علیه جانسون باشد ، وی وی مجبور خواهد بود تا نمایندگان پارلمان را فرابخواند و این یک چالش بزرگ برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در روز 31 اکتبر خواهد بود.

مورد دیگر انتشار آمارهای مربوط به سفارشات کالاهای بادوام در آمریکا است. این آمارها می تواند چشم انداز اقتصاد آمریکا و تاثیرات جنگ نجاری را برای سرمایه گذاران بین المللی روشنتر کند. طی روزهای آینده همچنین قرار است دومین ارزیابی از رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه دوم امسال ، وضعیت درآمد و هزینه های شخصی و شاخص اعتماد مصرف کننده نیز منتشر شود.

جیم وایکوف ، تحلیلگر تکنیکال در کیتکو نوشت که اعتقاد دارد بازار افزایشی در کوتاه مدت همچنان برتری تکنیکال دارد .در صورت انتخاب مسیر افزایشی ، هدف نهایی طلا بازار فیوچرز تحویلی در آکتبر ، بسته شدن قیمت ها بالای بهرتین رقم سپتامبر - 1566.20 دلار در هر اونس است ..در این مسیر اولین مقاومت را بهترین رقم قیمت هفته گذشته این بازار ، یعنی 1519.70 دلار انجام می دهد و سطح مقاومتی بعدی 1525 دلار در هر اونس است .

در صورت انتخب مسیر افت ، هدف نهایی فلز زرد ، فرستادن قیمت ها به زیر سطح 1485 دلار در هر اونس است ..در این مسیر قیمت طلای بازار آتی از حمایت سطح 1500 دلار برخوردار است و در صورت شکست این سطح ، 1490.70 دلار از طلا حمایت خواهد کرد .

همچنین نقره بازار تحویلی در دسامبر هم از دیدگاه جیم وایکوف ،در کوتاه مدت برتری نسبی تکنیکال دارد .در صورت انتخاب مسیر صعود ،هدف نهایی صعود به الای 18.555دلار در هر اونس است .در مسیر به ترتیب سطوح 18.17 و 18.265 دلار مقاومت خواهند کرد .

در صورت انتخاب مسیر افت ،هدف نهایی بسته شدن قیمت پایین 17 دلار در هر اونس است و در مسیر به ترتیب شاهد حمایت سطوح 17.58 و 17.47 دلار از قیمت های نقره بازار آتی خواهیم بود .

اختصاصی/در کوتاه مدت هدف نهایی صعود طلا 1566.20 دلار در هر اونس است و افت نهایی پایین 1485 دلار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه