// کد مطلب: ۷۱۸۴۵

اختصاصی/ بی ام او بانک : در نیمه دوم سال سود شرکت های معدنی و صنایع وابسته چشمگیر است

اختصاصی/ بی ام او  بانک : در نیمه دوم سال سود شرکت های معدنی و صنایع وابسته چشمگیر است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: به گفته یك بانك كانادایی ، فصل درآمد سه ماهه سوم بخش معدن این هفته آغاز می شود و خوش بینی زیاد نیز وجود دارد ، زیرا سرمایه گذاران مایل هستند ببینند كه حدود 20 درصد رشد طلای تابستان چه تاثیری بر حاشیه سود گذاشته است.

تحلیلگران بخش معدنی بانک " بی ام او " در گزارشی که هفته گذشته منتشر شد ، اظهار داشتند که انتظار دارند درآمد هر سهم (EPS) برای شرکتهای معدن تحت پوشش آنها ، 110 درصد در سه ماهه چهارم افزایش یابد. سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که در نیمه دوم سال سود بیشتری کسب کنند.

"برای اینکه حس چگونگی عملکرد کوارتر معنی داری داشته باشید ،ذکر این نکته که قیمت طلا و نقره در کوارتر اول و دوم سال اغلب در میانگین قیمت محدود مبادلاتی قرار داشتند ، به ترتیب تقریبا 1300 دلار در هر اونس طلا و نقره 15.25 دلار در هر اونس..... در کوارتر سوم ، قیمت طلا و نقره به ترتیب 12 و 14 درصد افزایش یافت و به طور متوسط 1472 دلار در هر اونس و 16.98 دلار در هر اونس شد .... "با فرض صعود حرکت طلا و نقره نحت حمایت کاهش نرخ بهره توسط فدرال ایالات متحده ، پیش بینی می کنیم درآمد نیمه دوم سال 167 درصد برای شرکت های معدنی طلای رشد داشته باشد و برای شرکت های حق امتیاز / جریان تولید تحت پوشش ، رشدی 67 درصدی می بینیم.

نه تنها انتظار می رود که شرکت های معدنی در این سه ماه از درآمد چشمگیری برخوردار باشند ، همچنین بانک انتظار دارد که حاشیه های سود بهتر در تابستان امسال باعث افزایش گردش پول شود. از دیدگاه این بانک افزایش جریان وجوه نقدی آزاد در مقایسه با سه ماهه دوم برای تولیدکنندگان 74 درصد است. این بانک انتظار رشد حجم نقدی 37 درصدی برای شرکتهای خریدار عمده را دارد.

تأثیر قیمت های بالاتر طلا و نقره هنگامی بیشتر معنی پیدا می کند که به توانایی این بخش در تولید جریان آزاد نقدی نگاه می کنیم. پیش بینی می شود تولیدکنندگان طلا تحت پوشش ، براساس فرضیات قیمت فلزات ما ، جریان نقدی به طور متوسط 145درصد در کوارتر سوم و 260 درصد بین نیمه اول و دوم سال افزایش می یابد. "

در این بین دیدگاه مدیران شرکت های معدنی و صنایع وابسته برای ایجاد شاریط آینده برای سرمایه گذاران بسیار مهم است و سوال این است که این مدیران با سود های خود چه خواهند کرد ....پیام رسانی مهم خواهد بود. 2020 در گوشه و کنار است و بسیاری از شرکتهای تحت پوشش در بودجه ریزی و برنامه ریزی شرکت برای سال آینده قرار دارند.

اختصاصی/ بی ام او بانک : در نیمه دوم سال سود شرکت های معدنی و صنایع وابسته چشمگیر است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه