// کد مطلب: ۷۱۸۵۱

توزیع بنزین سوپر همچنان در وضعیت ابهام

توزیع بنزین سوپر همچنان در وضعیت ابهام
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:بر اساس اطلاعات حاصله با توجه به ارزان بودن نرخ فرآورده در ایران ترجیح بر این است که بنزین سوپر صادر شود.

اسدالله قلی‌زاده درباره وضعیت عرضه بنزین سوپر در کشور اظهار داشت: بنا به گفته مسئولین شرکت پالایش و پخش فرآورده به لحاظ تولید این نوع بنزین مشکل خاصی نیست و در حال حاضر در پالایشگاه‌های اراک، اصفهان تولید بنزین سوپر داریم.

وی با بیان اینکه بنزین سوپر به لحاظ کیفیت سطح بالاتری از یورو 4 و 5 دارد افزود: بر اساس اطلاعات حاصله با توجه به ارزان بودن نرخ فرآورده در ایران ترجیح بر این است که بنزین سوپر صادر شود.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی جایگاه‌های سوخت سراسر کشور تصریح کرد: اکنون تقریبا هر 20 روز یکبار یک نفتکش به برخی جایگاه‌های خاص مراجعه و اقدام به توزیع سوخت می‌کند که به فاصله نهایت 10 ساعت هم تمام می‌شود و هیچ قائده‌ای تعریف نشده که چه زمانی به جایگاه سوخت تحویل داده شود. در صورتی که سرمایه گذاری سنگینی در سکوها شده و تلمبه‌ها باید فعال باشند.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: "این شرکت طبق قانون مکلف به تولید و توزیع بنزین معمولی و بنزین با استاندارد یورو ۴ است که هم اکنون بیشتر از میزان تعهد خود بنزین با کیفیت یورو تولید و در کشور توزیع می‌کند.هم اکنون افزون بر بنزین با استاندارد یورو ۴ و ۵، بنزین سوپر نیز تولید و با توجه به محدودیت‌های ذخیره‌سازی و انتقال، در کشور توزیع می‌شود. این در حالی است که بنزین با استاندارد یورو از لحاظ زیست‌محیطی به مراتب پاک‌تر از بنزین سوپر است".منبع:ایلنا

توزیع بنزین سوپر همچنان در وضعیت ابهام

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه