// کد مطلب: ۷۱۸۸۶

دادوستد ۵۹۹ میلیارد سهمی بورس در ۱۴۰ روز معاملاتی

دادوستد ۵۹۹ میلیارد سهمی بورس در ۱۴۰ روز معاملاتی
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:بیش از ۵۹۹ میلیارد سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۴۰ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.

از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۴۰روز معاملاتی تعداد ۵۹۹میلیارد و ۸۹۳میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۰۲۷هزار و ۵۳۰میلیارد ریال در ۵۱میلیون و ۴۲۳هزار و ۳۵۰دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۱۲میلیارد و ۵۱۲میلیون سهم به ارزش ۱۰۴۱هزار و ۶۹۴میلیارد ریال در ۲۴ میلیون و ۶۶۱هزار و ۹۲۵نوبت در بازار اول؛ ۱۷۵میلیارد و ۸۴۵میلیون سهم به ارزش ۸۰۷هزار و ۱۶۲میلیارد ریال در ۲۶میلیون و ۳۰۷هزار و ۶۰۹نوبت در بازار دوم؛ ۵۹میلیون و ۲۰۰هزار برگه به ارزش ۵۷هزار و ۳۶۸میلیارد ریال در ۱۵هزار و ۵۴۷نوبت در بازار بدهی، ۱۳۴ میلیون و ۶۴۰هزار قرارداد به ارزش ۹۷۴میلیارد ریال در ۵۶هزار و ۶۱۰نوبت در بازار مشتقه و ۱۱میلیارد و ۳۴۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۲۰هزار و ۳۳۲میلیارد ریال در ۳۸۱هزار و ۶۵۹نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸ هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۲۷هزار و ۱۴۹واحد رشد، ‌معادل ۷۱ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۳۰۵هزار و ۸۰۸واحد رسیده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۱۳۳هزار و ۸۶۷واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۳۴۵هزار و ۱۶۲واحدی به ترتیب ۶۶و ۷۹درصد افزایش داشته‌اند.منبع:ایبنا

دادوستد ۵۹۹ میلیارد سهمی بورس در ۱۴۰ روز معاملاتی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه