// کد مطلب: ۷۲۵۹۹

اختصاصی/ قیمت طلا بعد از مقاومت ابتدایی، در حال رشد است

اختصاصی/ قیمت طلا بعد از مقاومت ابتدایی، در حال رشد است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: قیمت طلا در مبادلات ابتدایی امروز پنجشنبه -26 دسامبر تحت تاثیر انتظار سرمایه گذاران برای مشخص شدن جزئیاتی بیشتر از مراسم امضای فاز اول توافق تجاری تغییری چندانی نداشت و پایین بهترین قیمت نزدیک به 2 ماه قرار داشت ، اما در ادامه مبادلات امروز و تا این لحظه توانسته با فاصله ای 3 دلاری بالای سطح 1500 دلار در هر اونس قرار گیرد .

به گزارش رویترز، قیمت طلا در بازار مبادلات ابتدایی بازارنقدی آسیا در سطح 1499.18 دلاری قرار داشت .( در ادامه مبادلات و در حال حاضر در سطح 1505 دلاری در حال مبادله است .)...طلا در روز سه شنبه برای اولین باز از 5 نوامبر رقم 1500 دلار در هر اونس را لمس کرد .

قیمت طلای آیت امریکا هم در مبادلات ابتدایی 0.1 درصد افت ثبت کرده بود و در رثم 1503.10 دلار در هر اونس قرار داشت .(این بازار هم در حال حاضر رشدی چند دلاری داشته )

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه گفت که این ماه مراسم امضای توافق تجاری با شی جین پینگ رئیس جمهور چین برگزار خواهد شد. این قرارداد تجاری اوایل دسامبر مورد توافق مقام های ارشد دو کشور قرار گرفته است.

پکن و واشنگتن برای برنامه ریزی امضای این توافق در ارتباط هستند.... ترامپ روز سه شنبه تهدیدهای کره شمالی درباره "هدیه کریسمس" وعده داده شده پیونگ یانک را رد کرده و گفته است که ایالات متحده با این تهدید به شکلی کاملا موفقیت آمیزی برخورد خواهد کرد.

افزایش نگرانی ها رشد هم تحت تاثیر آمار سفارش کالاهای با دوام امرزیکا در رزو دوشنبه همچنان وجود دارد .این آمار ها رشدی بسیار ناچیز را نشان داده اند و بخش حمل و نقل هم کاهش سطح نشان داد که نشان دهنده این مورد است که احتمالا سرمایه گذاری ها در کسب و کار در سه ماهه چهارم سال جاری مانند ترمزی برای رشد اقتصادی عمل خواهد کرد .

وزیر دارایی روسیه اعلام کرده که این کشور در نظر دارد بخشی از درامدهای ملی را در به سرمایه گذاری در طلا اختصاص دهد و اضافه کرد ه است که پیش بینی می کند در بلند مدت سرمایه گذاری در این بازار نسبت به دارایی های مالی دیگر پایدار تر باشد .

همچنین در مبادلات ابتدایی بازار امروز ( 3 ساعت پیش ) قیمت نقره در بازار نقدی ( تحویل فوری ) 0. 2درصد افت داشت و به 17.76 دلار در هر اونس رسید ( حال 18.09 دلاری است )...پالادیوم در سطح 1884 دلاری روندی تخت داشت ( در حال حاضر1858.55 دلار در هر اونس است ) . پلاتین با رشدی 0.2 درصدی در رقم 940.68 دلاری قرار داشت که در زمام انتشار این خبر به 953.40 دلار در هر اونس صعود کرده بود )

اختصاصی/ قیمت طلا بعد از مقاومت ابتدایی، در حال رشد است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه