// کد مطلب: ۷۴۱۵۰

مردم، هیجانی وارد بازار خودرو نشوند

مردم، هیجانی وارد بازار خودرو نشوند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: سرپرست معاونت امور صنایع با تاکید بر مدیریت فضای دلالی سوداگرایانه و واسطه گری، هشدار داد: مردم هیجانی و تحت تاثیر فضای سوداگری وارد این فضا نشوند، چون متضرر خواهند شد.

به گزارش روز شنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «مهدی صادقی نیارکی» در واکنش به نوسانات بازار خودرو و سو استفاده سوداگران از فضای کنونی بازار خودرو، از بررسی تداوم تولید خودروی پراید ۱۳۱ با حضور مراجع تصمیم گیر تا ساماندهی بازار خودرو خبر داد.

در روزهای گذشته معاون بازاریابی و فروش سایپا با اشاره به افزایش قیمت پراید در بازار، گفت: این خودروساز آماده است در صورت لزوم و موافقت مراجع فرادستی فروش پراید را برای تنظیم بازار از سر بگیرد.

«حسین کاظمی» افزود: اتفاقی که پس از توقف تولید محصولاتی مانند پیکان و زانتیا افتاد، درخصوص خودرو پراید نیز رخ داد و با انتشار خبر توقف تولید، قیمت آن در بازار آزاد به شکل غیرمنطقی افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تولید دو مدل پراید ۱۳۲ و ۱۱۱ متوقف شده، اما خط تولید پراید ۱۳۱ برای انجام تعهدات قبلی همچنان فعال است و با افزایش ظرفیت آن و برای کاهش قیمت‌ها می‌توان عرضه پراید را از سر گرفت.

به گزارش ایرنا، پنجشنبه گذشته رییس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: شورای رقابت هفته آینده فرمول قیمت‌گذاری خودرو را ارائه می‌کند و قیمت خودرو بر اساس این فرمول تعیین می‌شود.

مردم، هیجانی وارد بازار خودرو نشوند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه