// کد مطلب: ۷۴۲۴۵

اختصاصی /کومرزبانک : قیمت های طلا و جریان ورودی ایی تی اف ها همچنان قدرتمند خواهد ماند

اختصاصی /کومرزبانک : قیمت های طلا و جریان ورودی ایی تی اف ها همچنان قدرتمند خواهد ماند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:تحلیلگر کومرز بانک ، کارستن فریچ ، تحلیلگر ارشد در کومرز بانک گفت: حجم ذخایر طلای صندوق های مبادله ای مبادله ای همچنان افزایش می یابد.

در زمان انتشار این خبر طلای کومکس تحویلی در ژوئن به 1.737.90 دلار در هر اونس رسیده بود که بیشترین میزان رشد آن از 24 آپریل بود .

نقره تحویلی جولای با 40.4 سنت افزایش به 16.56 دلار قرار داشت و در بازه ایی تا 16.705 دلار که بالاترین سطح آن از 12 مارس بود صعود کرد.

فریچ گفت:" ما معتقدیم که عوامل مختلفی باعث افزایش قیمت طلا و نقره می شوند. " ......"مورد اول اینکه ، بحث هایی در مورد قرار گرفتن نرخ بهره امریکا رد قلمرو منفی همچنان وجود دارد .... علاوه بر این ، پس از آخرین سخنرانی رئیس فدرال رزو ،[جروم] پاول ، امید به هرگونه بهبودی سریع اقتصاد ایالات متحده پس از رکود ناشی از ویروس کاهش یافته. مهمتر اینکه، کاهش بیشتر محدودیت هایی که البته ( برای بهبود روند اقتصاد ها ) ضرورت است ، خطر موج دوم ابتلا به ویروس را افزایش داده است .

" اوضاع در اروپا نیز مشابه است ، به این معنی که محرک مالی بیشتر و تسکین های پولی وجود دارد. فریچ با استناد به مصاحبه ای كه رئیس جمهور آمریكا در آن گفته است كه وی در حال حاضر نمی خواست با رئیس جمهور چین صحبت كند و حتی تهدید به قطع شدن روابط وجود دارد ، گفت: "علاوه بر این ، نگرانی هایی در مورد تشدید تنش ها بین ایالات متحده و چین وجود دارد."

فریتش گفت: "با توجه به همه این هرج و مرج و سردرگمی ها ، جای تعجبی نیست که حجم طلای ایی تی اف ها ETFتغییری در روند علاقه بالای سرمایه گذاران نداشته است .

وی از ورود 15 تن جریان طلا به ایی تی اف ها در رزو پنجشنبه خبر دارد و به این ترتیب مجموع ورودی در 15 روز کاری ای تی افت ها به 110 رسیده است.

اختصاصی /کومرزبانک : قیمت های طلا و جریان ورودی ایی تی اف ها همچنان قدرتمند خواهد ماند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه