// کد مطلب: ۷۴۴۲۹

اختصاصی/نشانه هایی از بهبود اقتصادی باعث کاهش قیمت طلا شد

اختصاصی/نشانه هایی از بهبود اقتصادی باعث کاهش قیمت طلا شد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: قیمت جهانی طلا در مبادلات روز سه شنبه تحت تاثیر نشانه هایی از بهبود اقتصادی کاهش یافت چراکه کشورهای بیشتری اقدام به کاهش قرنطینه های ناشی از پاندمی کرده اند ، اما در این بین اعتراضات در امریکا ، تنش بین چین و امریکا و همچنین دلار ضعیف تر باعث محدود شدن سطح افت شدند.

به گزارش از رویترز، قیمت طلای نقدی با 0.1 درصد افت به 1738.12 دلار در هر اونس رسید ...طلای بازار آتی امریکا با 0.2درصد صعود در رقم 1753.70 دلار در هر اونس قرار گرفت .

تحت تاثیر نشانه ایی که شاید بدترین حالت رکورد اقتصادی ناشی پاندمی ویروس کرونا پایان یافته باشد ، شاخص فعالیت های تولیدی امریکا کمی از کمترین سطح 11 ساله فاصله گرفت .

یک نظر سنجی مشخص کرد شاخص فعالیت های کارخانه های چین در ماه می در روندی بر خلاف انتظار در شرایط رشد قرار گرفت چراکه محدودیت های ناشی از پاندمی کاهش یافته، اما این روند بهبود ناچیز بوده ، چراکه سفارش برای صادرات همچنان در حالت افت است .

دونالد ترامپ ، رییس جمهور امریکا قول داده تا نا ۀرامی ها و شورهای سراسری در این کشور را پایان دهد و اعلام کرده آماده است در صورتی که فرمانداران ایالتی حاضر نباشند گارد ملی را وارد عمل کنند از ارتش برای سرکوب شوروش ها استفاده کند .

اعتراضات امریکا به دلیل کشته شدن جورج فلوید شهروند 46 ساله امریکایی- افریقایی تبار در بازداشت پلیس آغاز شد و به دلیل نزدیکی مردم به همدیگر و عدم استفاده عده زیادی از ماسک در این تظاهرات نگرانی ها در مورد افزایش ابتلا به ویروس کرونا در امریکا را بیشتر کرده است ...کرونا تا به حال باعث از کشته شدن بیش از 104 هزار نفر از شهروندان امریکایی شده است .

مایک پومپئو ، وزیر امرو خارجه امریکا اعلام کرده که این کشور بررسی و قبول درخواست رفتن هنگ کنگی ها به امریکا را به دلیل قانون امنتی جدید پکن را در نظر دارد .

شاخص ارزش دلار نزدیک به کمترین سطح در بیش از 2 ماهه خود که روز جمعه ثبت کرده بود قرار دارد .

منعکس کننده احساس سرمایه گذاران نسبت به بازار طلا ، یعنی حجم ذخیره صندوق ا پی دی آر گلد تراست ، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری با پشتوانه طلای جهان روز دوشنبه با رشدی 0.5 درصدی به 1128.40 تن رسید .

پالادیوم با 0.2 درصد صعود در رقم 1964.87 دلار در هر اونس قرار گرفت و پلاتین با 0.3درصد رشد 850.19 دلار در هر اونس شد در حالیکه نقره با 0.5 درصد کاهش ارزش در رقم 18.17 دلار در هر اونس قرار گرفت .

اختصاصی/نشانه هایی از بهبود اقتصادی باعث کاهش قیمت طلا شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه