// کد مطلب: ۷۴۴۴۹

بیت کوین و طلا پیشتاز صعود خواهند بود

بیت کوین و طلا پیشتاز صعود خواهند بود
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:طبق بررسی انجام شده توسط بلومبرگ، طلا و بیت کوین از جمله دارایی هایی هستند که سال 2020 را با اقتدار آغاز کرده و انتظار می‌رود این روند را تا پایان سال جاری نیز ادامه یابد.

به گزارش کیتکو ،به گفته مایکل مک گلون رییس بخش استراتژی کالاهایی بلومبرگ؛ از میان دارایی های معدودی که در سال جاری سرمایه‌گذاران به دنبال آنها هستند، طلا و بیت کوین در حال بنا نهادن پایه‌هایی مناسب برای رشد قیمت بیشتر هستند. پس از آن ها فلزات ،برترین مورد برای سرمایه گذاری در سال 2020 می باشند و همه این موارد به علت پاندمی کرونا در سرتاسر جهان است.

هم طلا و هم بیت کوین طی چند وقت اخیر در حال تثبیت سطوح پشتیبان خود نزدیک به قیمت های کنونی و آمادگی برای پیشتازی می باشند. در واقع هر اونس طلا بالای 1700 دلار و هر بیت کوین تا 9 هزار دلار پیش روی کرده اند.

مایکل مک گلن اشاره کرد که نمودارهای مربوط به طلا بالاتر از سطح مقاومت کنونی یعنی 1700 دلار برای هر اونس را نشان می دهند. هر روزی که می گذرد این سطح تحکیم بیشتری برای استفاده بعدی و حمله به سطوح مقاوتی پیش رو پیدا می کند.

ارزش بیت کوین نیز همین رفتار را نشان می دهد و بین 9000 تا 10000 دلار متفاوت است. در واقع تحلیل این نمودار به ما دیدگاهی اساسی در خصوص روند 10۰ ساله هر کدام از این دو می دهد. در حال حاضر طلا نسبت به هر کالای دیگر در بازار برتری دارد و فضای کافی برای پیشروی و بالابردن قیمتهای آن همچنان موجود است. درواقع طلا در مقابل سیاست های مالی و همچنین تورم و دیگر عوامل بهترین منبع سرمایه گذاری است.

با وجود تنش های میان آمریکا و چین و همچنین روند بازیابی و بهبود اقتصاد جهانی پیش‌بینی ما برای بهبود قیمت‌های دیگر محصولات منفی است ولی برای طلا این قضیه فرق می کند.

کمتر عاملی است که بتواند مانع پیشرفت شاخص قیمت طلا شود. در واقع ویروس کرونا با توجه به شرایطی که برای بانک های مرکزی به وجود اورده همچنان از رشد قیمت طلا حمایت می کند .

شدیدترین واکنش های فدرال رزرو در طول تاریخ ( تزریق نقدینگی )که به کاهش قدرت دلار حتم شده و موجب می شود تا طلا همچنان از نقره پیشی بگیرد و اگر تاریخ را مد نظر قرار دهیم در حال حاضر نیز با چنین شرایطی روبه‌رو هستیم

بیت کوین و طلا پیشتاز صعود خواهند بود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه