// کد مطلب: ۷۴۴۵۳

اختصاصی/ طلا بعد از مقاومت اولیه در مسیر افت قرار گرفت

اختصاصی/ طلا بعد از مقاومت اولیه در مسیر افت قرار گرفت
لینک کوتاه کپی شد

  طلانیوز" در مبادلات امروز، بعد از مقاومت اولیه ، تحت تاثیر رشد شاخص بازارهای سهام به بهترین رقم 3 ماه با توجه به خوشبینی های موجود در مورد ترمیم رشد اقتصادی جهانی ، قیمت های طلا کاهش یافتند، هرچند دلار ضعیف و اعتراضات مدنی در امریکا سطح کاهش را محدود کرده است .

بنا بر جدول نمودار قیمت کیتکو، قیمت طلای نقدی با 1.01 درصد افت در رقم 1708 دلار در هر اونس قرار گرفت .

قیمت طلا همچنان برای یافتن شتاب و جریانی حمایتی در تلاش است ، چراکه بر اساس آمار بخش خصوصی امریکا هم با سرعتی بسیار کندتر از آنچه انتظار می رفت شغل های خود را از دست رفته می بیند.

چهارشنبه ، اعلام شد که بخش خصوصی 2.76 میلیون شغل در ماه می از دست داده است ، که بسیار بهتر از حد انتظار بود. پیش بینی های کلی از خسارتی در حدود 9 میلیون نفر حکایت داشت .

مایکل هیوسن، رییس بخش تحلیل سی ام سی مارکتز به رویترز گفت:" به طور کلی بازارهای علی رغم آمارهای بد راحت تر به نظر می رسند ، اوضاع در حال بهبود است و این مورد باعث گرفتن درخشش طلا می شود."

تحلیلگران ANZ به رویترز اعلام کردند:" اما پس زمینه آمارهای اقتصادی بد سطحی از حمایت را برای طلا فراهم کرده است و سرمایه گذاران همچنان به حضور در بازارهای ایی تی افت ادامه می دهند."

روز سه شنبه سطح ذخیره طلای صندوق اس پی دی آر کلد تراست با رشدی 0.1 درصدی به 1129.28 تن رسید .

هیوسن گفت :" علی رغم افت ارزش طلا انتظار می رود تحت تاثیر دلار ضعیف، اعتراضات مدنی در امریکا ، افزایش تنش در روابط پکن و واشنگتن و نگرانی های تورمی به دلیل اقدامات محرک بی سابقه، فلز زرد در شرایط حمایتی باقی بماند."

اختصاصی/ طلا بعد از مقاومت اولیه در مسیر افت قرار گرفت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه