// کد مطلب: ۷۴۴۵۶

اختصاصی/تی دی اس:جاده رشد قیمت طلا پر پیچ و خم خواهد بود

اختصاصی/تی دی اس:جاده رشد قیمت طلا پر پیچ و خم خواهد بود
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:افزایش خوش بینی در بازارهای مالی و ریسک های  کاهش تورم ( افت قیمت )باعث افزایش بازده اوراق قرضه می شود و این بر ابازار طلا فشار وارد می کند. با این حال ، به گفته بارت ملک ، رئیس بخش استراتژی کالایی تی دی سکیوریتسز، هنوز دلایلی برای خوش بین بودن نسبت به قیمت طلا در طولانی مدت وجود دارد.

ملک در مصاحبه با کیتکو نیوز اظهار داشت که او همچنان انتظار دارد که قیمت طلا در زمان باقی مانده تا انتهای سال بالاتر برود. با این حال ، وی به سرمایه گذاران هشدار داد که برای ثبت رقم های بالاتر جاده ایی پر پیچ و خم رو به رو خواهیم بود.

ملک گفت که دلار آمریکا قوی تر ، شوک تقاضای کوتاه مدت برای طلا خواهد بود اما او افزود که سرمایه گذاران باید فراتر از این موارد را در چشم انداز خود داشته باشند.

وی گفت: "قرار است شاهد یک رکود ناخوشایند باشیم و اقتصاد به شدت پایین تر از پتانسیل خود کار خواهد کرد . و اگر دولت ها و بانک های مرکزی به روندهای عادی اعتماد کنند ، یک دهه طول می کشد تا از این ظرفیت استفاده نشده را به چرخه باز گردانیم. " "بنابراین ما به محرک نیاز خواهیم داشت و این یعنی چاپ پولی که به معنای ایجاد بدهی است."

ملک گفت که تورم در حال افزایش است ،چراکه تی دی پیش بینی می کند ترازنامه فدرال رزرو امسال به 12 تریلیون دلار افزایش یابد.

گرچه فشار فروش کوتاه مدت روز چهارشنبه طلا را به کف قیمت یکماهه سوق داد ، اما قیمت توانسته سطح حمایت جدی در حدود 1700 دلار در هر اونس حفظ کند. ملک گفت که در شرایط کنونی ، او پیش بینی می کند که قیمت طلا 20 تا 30 دلار دیگر نیز سقوط کند؛ با این حال ، وی همچنین خاطرنشان کرد که سیاست پولی موجود و محرک های مالی در نهایت حمایت قابل توجهی از این فلز گرانبها خواهد کرد.

در صعود ، ملک گفت که 1800 دلار در هر اونس می تواند یک نقطه مقاومت قابل توجه برای بقیه سال باقی بماند.

در حالی که تی دی اس برای بقیه سال به طلا خوشبین است ، آنها در قیمت نقره پتانسیل بیشتری می بینند. ملک گفت: در شرایط فعلی قیمت نقره می تواند تا پایان سال در 20 دلار در هر اونس معامله شود.

وی گفت: "از آنجا که تأثیرات COVID-19 شروع به ناپدید شدن می کنند ، ما شاهد تقاضای صنعتی خواهیم بود ...بیش از 60 درصد تقاضای نقره صنعتی است. این امر باعث ایجاد تنگی و محدودیت در بازارهای فیزیکی می شود. "از دید تقاضای سرمایه گذاری ... شاهد کمبود عرضه در بخش فیزیکی خواهیم بود و با مردمی روبه رو خواهیم بود که ناخواسته ( مجبورند )در مسیر سرمایه گذاری قرار می گیرند ..این یک دستور العمل بسیار مناسب برای رساند قیمت ها به سطوح بالاتر است. "

اختصاصی/تی دی اس:جاده رشد قیمت طلا پر پیچ و خم خواهد بود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه