// کد مطلب: ۷۴۴۵۷

اختصاصی/ در آرامش قبل از طوفان هستیم و طلا جهش خواهد کرد

اختصاصی/ در آرامش قبل از طوفان هستیم و طلا جهش خواهد کرد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز:ایی بی تاکر ، مدیر عامل شرکت متالا رویالیتی گفت ،فدرال رزرو همچنان به افزایش نقدینگی ادامه می دهد ، و در نهایت نرخ بهره امریکا به سطح منفی خواهد رفت.

به گزارش از کیتکو ف این مدیر ارشد در کتاب جدید خود با نام "چرا طلا؟ چرا اکنون؟ جنگی علیه ثروت شما و چگونگی پیروزی در ان ،اشاره می کند ، که یک نظریه پولی جدید (MMT ) می گوید بانک های مرکزی می توانند عرضه پول را برای دستیابی به اشتغال کامل بدون خطر تورم افزایش دهند. .

تاکر گفت که این مراحل در حال انجام است .

"این اتفاقات به طور متوالی اتفاق می افتد. در حال حاضر ، شما این موضوع را می شنوید ، زیرا در آینده نظریه پولی جدید ( MMT )وجود خواهد داشت ، اما این اتفاق فورا نمی افتد ، این اتفاق زمانی روی می دهد که دولت واقعاً در تلاش برای تأمین مالی خود باشد. "

تاکر گفت ، نتیجه MMT نرخ بهره منفی و قیمت بالاتر طلا خواهد بود.

تاکر گفت که قیمت طلا به دنبال شکستن بالاترین رقم تمام تاریخ خود ،1900 دلار در هر اونس تا پایان سال است.

"مردم معمولاً آماده این اتفاق نیستند. هیچ کس مایل به خرید بیمه طوفان قبل از وقوع آن نیست ، و تازه پس از طوفان ، همه می خواهند بیمه طوفان را بخرند و بعد از اتفاق بیمه ها بسیار گران هستند."( اشاره به خرید طلا )

تاکر گفت ، در مورد دارایی های با ریسک بالا گفت که خوش بینی به سهام خود ادامه می یابد ، اما در حال نزدیک شدن نقطه ارزشگذاری بیش از حد واقعیی است .

وی می گوید: "شما از یک فرد معمولی سؤال می کنید ... از دوستان خود بپرسید ، آنها فکر می کنند شما قرار است دوباره سوار هواپیما شوید و به جایی قبلی بروید و زندگی به حالت عادی باز خواهد گشت و روند همه چیز خوب خواهد شد ( منظور شرایط بحرانی فعلی )، اما در واقع همه چیز خوب نخواهد نشد و یک دوره تعدیل وجود خواهد داشت. " ..."در حال حاضر دارایی های با ریسک بالا به گونه ای قیمت گذاری می شوند که گویی آنچه که ما قبلتر داشته ایم ادامه خواهد یافت. بازارها اینگونه کار می کنند ، آنها بر اساس اتفاقاتی که در لحظه روی می دهند قیمت ارایه می کنند... ما مجبوریم منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. بنابراین این شانس شما برای تنظیم مجدد موقعیت خود است ، قبل از ورود به مرحله بعدی آن. "

یعنی شما با توجه به شرایط فعلی فرصت آماده کردن خود قبل از طوفان را دارید

اظهارات تاکر در زمانی ایراد می شود که گلدمن ساکس اخیراً پیش بینی های خود را در مورد حرکت صعودی سهام به سمت بالا را بازنگری کرد و پیش بینی کرد که S&P 500 در سناریوی اصلی آنها در انتهای سال در رقم 3000 واحدی قرار خواهد گرفت .

اختصاصی/ در آرامش قبل از طوفان هستیم و طلا جهش خواهد کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه