// کد مطلب: ۷۴۴۵۹

اختصاصی/تنش های سیاسی و ضعف دلار باعث رشد قیمت طلا شد

اختصاصی/تنش های سیاسی و ضعف دلار باعث رشد قیمت طلا شد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: قیمت جهانی طلا در مبادلات روز پنجشنبه- 4 ژوئن نسبت به افت سنگین روز گذشته خود رشد داشت و دلیل انهم افزایش تنش های سیاسی و دلار ضعیف بود ، اما همچنان نزدیک به کمترین سطح قیمت در بیش ازیک هفته ایی خود قرار دارد زیرا شاخص بازارهای سهام به دلیل خوشبینی های اقتصادی در مسیر صعود هستند.

به گزارش از رویترز، قیمت طلای نقدی با 0.4 درصد رشد به 1703.67 دلار در هر اونس رسید ...طلا در بازه ایی از مبادلات روز گذشته تا 1688.89 دلار در هر اونس با افتی 1.7 درصدی به کمترین قیمت از 27 مارس رسیده بود...طلای مبادلات آتی امریکا هم در سطح 1704.90 دلاری روندی تخت داشت .

بانک مرکزی اروپا بدون شک سیاست های محرک بیشتری را اجرایی خواهد کرد و در این بین تنها مساله زمان ان است که یا اواخر روز پنجشنبه خواه بود و یا اینکه تا جولای صبر خواهد کرد .

محرک های بیشتر اقتصادی به علاوه محیطی با نرخ بهره های پایین قرار است به طلا نفع برسانند ،چراکه فلز زرد معمولا به عنوان محاقظی در برابر تورم و استهلاک ارزی استفاده می شود .

شاخص ارزش دلار تا به اینجای هفته در برابر سبدی از ارزهای رقیب نزدیک به 1 درصد افت کرده است و باعث شده طلا برای دارندگان دیگر ارزهای بین المللی ارزانتر شود .

به اعلام منابع اگاه در روز چهارشنبه ، انتظار می رود دولت امریکا محدودیت هایی را حداقل برای چهار رسانه دولتی چین اعمال کند...

همچنین بر اساس خبری دولت آمریکا اعلام کرده است که از دو هفته دیگر ورود و خروج پروازهای مسافربری چین را ممنوع می‌کند.

این تصمیم دولت آمریکا با هدف فشار بر دولت چین برای برداشتن محدودیت پرواز شرکت‌های آمریکایی به چین گرفته شده و قرار است از روز 16 ژوئن اجرا شود.

شاخص بازارهای سهام آسیا تحت تاثیر محرک های اقتصادی در مسیر صعود قرار دارند.

بر اساس آمار شاخص دستمزدهای ماه می در بخش خصوصی امریکا کمتر از حد انتظارات افت کرده که دلیل ان کاهش تعداد اخراجی ها به دلیل شروع دوباره فعالیت کسب و کارها است.

نشانه ها از ترمیم اقتصادی در چین نیز شروع به پدیدار شدن کرده اند،بخش خدمات این کشور برای اولین با از ژانویه در ماه گذشته رشد آغاز کرده است .

بانک مرکزی بریتانیا روز چهارشنبه هشدار داد بانک ها باید خود را برای مشاهده برگزیتی بدون توافق آماده کنند.

حجم طلای صندوق اس پی دی آر گلد تراست ، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری با پشتوانه طلای جهان روز گذشته رشدی 0.4 درصدی داشته و به 1133.37 تن رسیده است .

پالادیوم با 0.6 درصد رشد به 1961.17 دلار در هر اونس رسید ، پلاتین با 0.7 درصد صعود در رقم 831.58 دلار در هر اونس رسید و نقره نیز با 0.4 درصد افت به 17.59 دلار در هر اونس فروخته می شد.

اختصاصی/تنش های سیاسی و ضعف دلار باعث رشد قیمت طلا شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه